Hrvatska turistička ponuda u fokusu talijanskih i britanskih medija

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
Ivo Biočina

Prestižni talijanski magazin Bell Europa objavio je u svibanjskom broju reportažu o otoku Krku s najavom na naslovnici pod nazivom Krk – zeleni otok Kvarnera, a reportaža je rezultat studijskog putovanja realiziranog u organizaciji Hrvatske turističke zajednice i njezina Predstavništva u Italiji te TZ Kvarnera i lokalnih turističkih zajednica, izvjestila je Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Italiji.

U reportaži od 10 stranica pod nazivom Krk - Otok za ponovno otkrivanje čiji su urednici dobitnici nagrade “Zlatna penkala”, a koju potpisuje novinarka Barbara Roveda, istaknut je društveni život otoka i njegova unutrašnjost te autentična sela, vinogradi i vinski podrumi, opuštanje na plaži te trekking u zaleđu. Olakotna okolnost otoka je što je zbog dobre povezanosti putovanje mnogo lakšte te zbog potonjeg sezona na tom otoku počinje već u proljeće. Tijekom boravka novinari su tako posjetili Krk, Malinsku, Bašku, Vrbnik, Omišalj i Njivice, a na kraju reportaže istaknuti su i najbolji restorani u kojima se može kušati bogata otočka enogastronomska ponuda. 

Bell Europa turistički je magazin kojega prati preko 100.000 čitatelja, a radi se o izdanju jedne od vodećih talijanskih medijskih grupacija CairoRcs koji u svom izdanju ima i Corriere della Sera te Gazzetta dello Sport.

Osim u talijanskome mediju, hrvatska turistička ponuda i dalje je vrlo zastupljena u britanskim medijima, izvjestili su iz Predstavništva HTZ-a u Londonu. Tako je britanska nacionalna televizija ITV emitirala emisiju „This Morning“ u čijem je fokusu bio Pelješac, a voditeljica Larisa Corda u reportaži je istaknula Pelješki most kao simbol moderne Hrvatske, posjetila je solanu u Stonu te se prošetala stonskim zidinama, a kušala je i lokalne kamenice koje je opisala kao najboljima koje je ikad probala. Vrijednost ove medijske objave potvrđuje i službena statistika prema kojoj ITV u Ujedinjenom Kraljevstvu dopire do preko 17 milijuna gledatelja te je zabilježio rast praćenja od čak 25 posto u godinu dana.

Medijska zastupljenost ovakve vrste uvelike doprinosi u kvalitetnom pozicioniranju turističke ponude Hrvatske na tržištima Italije i Ujedinjenog Kraljevstva. Tako smo prema podacima sustava eVisitor s talijanskog tržišta u dosadašnjem dijelu godine ostvarili 130.000 dolazaka i 321.000 noćenja što u usporedbi s istim razdobljem prošle godine predstavlja rast u dolascima od 39 posto te rast u noćenjima od 32 posto. Pozitivni trendovi prisutni su i na britanskom tržištu s kojeg je u dosadašnjem dijelu godine ostvareno 116.000 dolazaka i 458.000 noćenja što u usporedbi s istim razdobljem prošle godine predstavlja rast od 12 posto u dolascima te rast od 6 posto u noćenjima.