PREDSTAVLJANJE HRVATSKE I ZADARSKE ŽUPANIJE AMERIČKIM AGENTIMA

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u SAD-u u partnerstvu s TZ Zadarske županije predstavilo je od 7. do 10. svibnja hrvatsku turističku ponudu u domeni luksuznog i odmorišnog turizma na dva važna poslovna skupa Luxury Travel Forum i ASTA Global Conference koja je organizirala vodeća američka organizacija koja okuplja agente i savjetnike za putovanja - Travel Leaders Network (TLN). TLN broji preko 50.000 članova iz cijelog SAD-a i dio je Internova Grupe koja je najveća korporacija te vrste u Americi s preko 100.000 članova u domeni luksuznog, korporativnog i odmorišnog turizma te 1.400 pomno odabranih hotela u cijelom svijetu. Ovaj četverodnevni skup okupio je preko 1.800 sudionika, od čega je prisutno bilo preko 1.300 agenata koji su iskazali interes za svime što Hrvatska nudi, a na temelju anketiranja agenata Hrvatska je percipirana kao iznimno poželjna destinacija, izvjestile su Leila Krešić-Jurić, direktorica Predstavništva HTZ-a za Sjevernu Ameriku i Mihaela Kadija, direktorica Turističke zajednice Zadarske županije.

Prvog dana održan je Luxury Travel Forum u „speed-dating“ konceptu kroz koji je svakih 12 minuta dobavljač imao priliku razgovarati s drugim agentom. Pored tog sudjelovanja na B2B sastancima s agentima, Hrvatska je kao jedina zemlja partner destinacija Luxury Travel Foruma po prvi puta bila domaćin domjenka na ovom skupu koji je okupio odabrane agente luksuznog turizma. Sljedećih dana održana je TLN-ova najveća godišnja konferencija Educate-Discover-Gather-Evolve (EDGE) na kojoj su održani sastanci s agentima odmorišnog turizma. Održana je i posebna prezentacija prema zainteresiranim agentima na kojoj je svoju atraktivnu turističku ponudu predstavila i Zadarska županija.

Osim predstavljanja Hrvatske turističke ponude na Luxury Travel Forumu, od 2. do 5. svibnja u San Juanu održala se i Globalna konvencija ASTA 2023. koja je na opsežnom dnevnom redu općih panela, edukativnih radionica i društvenih okupljanja okupila gotovo 900 sudionika — uključujući dobavljače, profesionalce u turizmu i više od 500 savjetnika za putovanja. Nedavna studija koju je provela ASTA otkrila je da je 47 posto ispitanika u anketi ocijenilo odmor kao najveću diskrecijsku potrošnju čime su putovanja izašla iz sfere luksuza i dodatne potrošnje u nužnost. Osim toga, putnici milenijalci i generacija Z imaju 22 posto veću vjerojatnost da će ove godine na putovanja potrošiti više od prosječnog putnika iz SAD-a. 

Iskorištavanje mogućnosti rasta bila je temeljna tema mnogih edukativnih radionica konvencije, a ASTA Globalna konvencija ponudila je raznolik niz sesija koje su se bavile različitim temama, uključujući marketing, komunikaciju s klijentima, prihvaćanje različitosti, wellness turizam i stvaranje privlačnog sadržaja, što je vrlo važno za definiranje perspektive ovog golemog svjetskog turističkog tržišta.Važan dio konferencije bio je „Trade Show" koji je turističkim agentima pružio priliku za razgovore i ugovaranje sastanaka s preko 180 partnera, od kojih je jedan bila i Hrvatska turistička zajednica uz koju se predstavila i TZ Zadarske županije koja je brojne agente upoznala s mogućnostima raznih doživljaja u Zadru i županiji te pružila razne korisne informacije.