Zajedno sa svojim partnerima, Hrvatskom turističkom zajednicom, Turističkom zajednicom grada Splita i Croatia Airlinesom, Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije predstavila je projekt regionalne gastronomije „Dalmatinska marenda“.
Projekt razvija u suradnji s ugostiteljima s područja cijele Splitsko-dalmatinske županije. Od početka travnja do početka kolovoza Dalmatinska marenda će biti nova gastronomsko-turistička ponuda koja će se ove godine prvi put dijeliti putnicima na svim avionskim linijama Croatia Airlinesa. „Dalmatinska marenda“ je paketić u kojem su dalmatinski gastronomski specijaliteti: pršut, šalša, mandulat, arancini te krekeri od maslinovog ulja i ružmarina.
„Želimo da na linijama Croatia Airlinesa putnici imaju doživljaj Dalmacije. Okusi središnje Dalmacije plod su naše tradicije, druženja, strasti i jedne posebne vrste hedonizma. Baš takve ih možete namirisati i dok ste visoko među oblacima“, kaže direktorica Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije Ivana Vladović.
Cilj brendiranja marende je njezino predstavljanje kao neizostavnog dijela domaćeg gastro identiteta. „Dalmatinska marenda je obrok između doručka i ručka u periodu od 11 do 17 sati. Obiluje mirisima i okusima Dalmacije. Turistima poručujemo – ostavite svoj brunch kući i dođite kod nas na dalmatinsku marendu. To smo prepoznali kao našu prednost, nešto na čemu svi radimo kroz ovaj projekt“, poručuje Ivana Vladović.