TZ Splitsko-dalmatinske županije pojačava marketinške i promotivne aktivnosti

TZŽ referenca: Splitsko-dalmatinska
Objavljeno:
TZ Srednja Dalmacija
TZ Splitsko-dalmatinske
Na području županije trenutno se gradi više kreveta u hotelskom nego u obiteljskom smještaju što je poželjna promjena

Na sjednici Skupštine Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije 20. prosinca u novotvorenom hotelu Ambasador u Splitu, usvojene su Izmjene i dopune godišnjeg programa rada za 2022.godinu, rebalans Financijskog plana Turističke Zajednice Splitsko-dalmatinske županije za 2022. te Godišnji program rada TZ-a za 2023. godinu.

Sukladno Programu rada za ovu godinu, TZ Splitsko-dalmatinske pojačat će marketinške i promotivne aktivnosti u predstavljanju turističke ponude Srednje Dalmacije s naglaskom na sigurnost i dobru pripremljenost za nadolazeću sezonu. Naime, ulaskom u Shengensku zonu i uvođenjem eura kao sredstva plaćanja, očekuje se povećano zanimanje stranih gostiju za dolazak u Hrvatsku i Splitsko-dalmatinsku županiju. Pojačat će se aktivnosti TZ-a na promociji Dalmatinske zagore, aktivnog odmora, nautike i gastronomije u koje će se uključiti lokalne turističke zajednice. „Podaci pokazuju da je godina za nama bila financijski uspješna, unatoč očekivanim, nešto manjim brojevima u dolascima i noćenjima“ , istaknula je direktorica TZ Splitsko-dalmatinske Ivana Vladović.

Zamjenik župana Stipe Čogelja rekao je kako se na području županije trenutno gradi više kreveta u hotelskom nego u obiteljskom smještaju što je poželjna promjena u odnosu na prethodne godine i trenutni omjer u smještajnim kapacitetima.