Turistički trijumf Dubrovnika i Hrvatske na tradicionalnom božićnom okupljanju u Londonu

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

U organizaciji Predstavništva HTZ-a u Londonu i TZ grada Dubrovnika organizirana je jedinstvena sportsko-turistička promocija Hrvatske i Dubrovnika koja je jučer održana u Veleposlanstvu Republike Hrvatske u Londonu. Promidžbenom događanju u ozračju Svjetskog nogometnog prvenstva prisustvovalo je preko 20 istaknutih urednika, novinara i TV voditelja koji su entuzijastično podržali nastup Hrvatske nogometne reprezentacije u polufinalu, kao i destinacijske potencijale Hrvatske i Dubrovnika, vodeće igrače na turističkom britanskom terenu s predznakom rasta u nadolazećem razdoblju. 

Slijedom prigodnih uvodnih govora Igora Pokaza, veleposlanika Republike Hrvatske u Velikoj Britaniji, NJ.E., Darije Reić, direktorice Predstavništva HTZ-a u Londonu, Mire Draškovića, direktora TZ grada Dubrovnika i Jelke Tepšić, zamjenice gradonačelnika Grada Dubrovnika, istaknuti su turistički aduti ovog hrvatskog bisera s juga koji prepoznatljivošću diktira igru na kompetitivnom britanskom tržištu i doprinosi dinamičnijem pozicioniranju Hrvatske na ovom važnom tržištu. Događanje su dodatno uveličali i predstavnici Zračne luke Dubrovnik.

Darija Reić je dodatno naglasila važnost kontinuiranog rasta pojavnosti Hrvatske u britanskoj javnosti, a potvrda vodećeg turističkog plasmana destinacije odražava se i odličnim medijskim odazivom TV voditelja Sky News i BBC-a, urednika i novinara najčitanijeg Daily Maila, prestižnog Timesa, Guardiana, Condé Nast Travellera, Independenta i mnogih drugih koji obaraju rekorde čitanosti i preko Atlantika.

Tradicionalno godišnje medijsko okupljanje u Londonu i ove je godine privuklo najveća imena, iz čega je vidljiv snažan interes britanskih medija za naše destinacije i njihova podrška našim naporima pri pozicioniranju hrvatskog turizma na međunarodnom turističkom tržištu i imidžu Hrvatske kao top turističke destinacije“, izjavila je Reić.

Miro Drašković, direktor TZ grada Dubrovnika, istaknuo je vrijednost događanja u predstavljanju jedinstvenog sadržaja i kvalitete bisera Jadrana, koji je spreman poentirati u novoj turističkoj godini i potvrditi poziciju hrvatskog lidera na britanskom emitivnom tržištu. „Za nas je ovo vrijedna prilika za dodatnim predstavljanjem na britanskom tržištu, najvažnijem i tradicionalno najvećem tržištu za Dubrovnik. Temeljem ovogodišnjeg turističkog prometa koji je dosegao 80% rekordne 2019., iduće godine očekujemo još veći iskorak, potpuni povratak Britanaca i sezonu u punom profilu tijekom čitave godine“, poručio je Drašković

Nakon uvodnog dijela svečanosti i utakmice Hrvatske nogometne reprezentacije na Svjetskom nogometnom prvenstvu, upriličeno je nagradno izvlačenje u kojoj je četiri noćenja u Hotelu Dubrovnik Palace u organizaciji TZ grada Dubrovnika i Jadranskih luksuznih hotela, osvojio Jonathan Samuels, voditelj i novinar televizije Sky News, medija koji se ističe više milijunskim gledateljstvom širom svijeta.