Hrvatska turistička zajednica i Predstavništvo HTZ-a u Italiji večeras su u središtu Rima organizirali promotivno događanje gdje su talijanskim medijima i partnerima predstavili hrvatsku turističku ponudu, odnosno Hrvatska je istaknuta kao jedna od najuspješnijih destinacija Mediterana koja će i tijekom iduće godine težiti nastavku ovogodišnjih pozitivnih trendova. Susretu s talijanskim medijima i partnerima prisustvovali su Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice i Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji, koji su ovom prilikom predstavili turističke rezultate Hrvatske, dok je poseban naglasak stavljen na buduće trendove i željenu poziciju Hrvatske na talijanskom tržištu.
„Tržište Italije se tradicionalno nalazi među top 10 tržišta s kojih ostvarujemo najveći turistički promet, a taj je status uspješno zadržan i tijekom posljednje dvije godine koje su bile vrlo izazovne za sve nas. Navedeno potvrđuje kako je Hrvatska na tržištu Italije vrlo dobro prepoznata kao kvalitetna turistička destinacija, a naš je cilj da u budućnosti budemo dodatno prepoznati i kao održiva destinacija visoke vrijednosti, odnosno kao destinacija s autentičnim i kvalitetnim turističkim doživljajima”, izjavio je direktor Staničić, nadodavši kako će u idućoj godini Hrvatska biti još konkurentnija obzirom na ulazak naše zemlje u Schengen i eurozonu.
Prezentacija je okupila 37 talijanskih medija kao što su RAI, La Stampa, Il Messaggero, Mediaset, Gambero Rosso, Nautica, Plein Air i dr., a događanju je prisustvovao i Jasen Mesić, veleposlanik Republike Hrvatske u Italiji, Silvana Napoletano, country menadžerica zrakoplovne tvrtke Vueling, Rosario Piscitelli, manager talijanskog brodskog prijevoznika SNAV i dr.
„Ove smo godine zabilježili velik interes mlađe populacije za putovanjima u Hrvatsku, koji su na dolazak bili motivirani zabavom i festivalima, a pritom je posebni interes iskazan za Novalju. Na tržištu je primjetan i trend kraćih putovanja s više dolazaka tijekom godine, a sve su češća i putovanja u pred i posezoni, bez obzira na njihov tradicionalni Ferragosto. U proteklom smo razdoblju odradili značajan broj promidžbenih aktivnosti na tržištu, a posljedica toga je pozitivna medijska slika i imidž Hrvatske na talijanskom tržištu“, naglasila je Vukelić.
Okupljenima se obratila i Ivana Jelinić, predsjednica Talijanske federacije udruga poduzeća za putovanja i turizam (FIAVET), koja u svom članstvu ima oko 1500 putničkih agencija i turoperatora. „Ovogodišnja sezona u Hrvatskoj bila je jako dobro pripremljena unatoč svim izazovima i okolnostima uzrokovanih pandemijom te ratnim zbivanjima u Ukrajini. Ovim putem želim čestitati Hrvatskoj turističkoj zajednici i Predstavništvu HTZ-a u Italiji na brojnim promidžbenim aktivnostima koje su odrađene na talijanskom tržištu, posebice u snažnoj i aktivnoj suradnji s agencijama kroz sudjelovanje na brojnim radionicama diljem Italije u pred i posezoni. Fiavet stoji na raspolaganju za sve oblike suradnje te će kao i do sada davati maksimalnu podršku Hrvatskoj“, zaključila je Jelinić.
Dodajmo kako je s tržišta Italije, prema podacima sustava eVisitor, u Hrvatskoj tijekom prvih 10 mjeseci ove godine ostvareno više od 906 tisuća dolazaka i 4,1 milijun noćenja. Navedeno u odnosu na lani predstavlja rast od 114 posto u dolascima te 87 posto u noćenjima, dok u odnosu na isto razdoblje 2019. navedeno predstavlja oko 76 posto rezultata. Pritom su Talijani najviše dolazaka i noćenja ostvarili u Istri, na Kvarneru te u Splitsko-dalmatinskoj županiji, a gledano prema destinacijama u Rovinju, Medulinu, Novalji, Poreču i Malom Lošinju.