Turistička ponuda Hrvatske predstavljena na B2B sajmu "Czech Travel Market"

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Češkoj 25. listopada organiziralo je tradicionalnu hrvatsku poslovnu radionicu “Sell Croatia” u Pragu u sklopu dvodnevnog međunarodnog B2B turističkog sajma "Czech Travel Market" koji se održava od 25 do 26. listopada 2022. godine.

Na radionici su sudjelovali hrvatski turistički subjekti, hotelijeri, turoperatori i putničke agencije, a posjetili su ih češki i slovački turoperatori kako bi pojačali suradnju između hrvatskih, čeških i slovačkih sudionika s ciljem širenja ponude novih hotela posebice više kategorizacije za kojima vlada sve veći interes na tržištima Češke i Slovačke.

Radionicu je svečano otvorila veleposlanica Republike Hrvatske u Češkoj Republici NJ.E. Ljiljana Pancirov, a sve sudionike uvodno je pozdravio i direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Češkoj i Slovačkoj Republici Miodrag Mlačić. Mlačić je uputio zahvalu dosadašnjem direktoru Predstavništva Dubravku Miholiću koji se svima zahvalio na suradnji te čestitao na ostvarenim rezultatima u 2022. godini, uz želje za još uspješniju 2023. godinu. „Zahvaljujem vam svima na izvrsnim rezultatima koje je ostvarilo češko i slovačko tržište u sezoni 2022. Siguran sam da ćemo zajedničkim snagama napraviti sve da i sljedeća 2023.godina bude na istoj razini bez obzira na sve specifičnosti i prijetnje na globalnom turističkom tržištu.“ izjavio je u pozdravnom govoru Miodrag Mlačić, direktor predstavništva HTZ-a za Češku i Slovačku.

Nakon uvodne prezentacije uslijedila je poslovna radionica na kojoj je sudjelovalo 57 poslovnih subjekata (21 iz Hrvatske, te 36 iz Češke i Slovačke) s ciljem uspostavljanja ili proširivanja dosadašnje poslovne suradnje za iduću 2023. godinu. Na radionici je vladala odlična atmosfera, a veleposlanica Pancirov i Marija Vrdoljak-Tomljenović, diplomatkinja zadužena za gospodarstvo, održale su brojne sastanke sa sudionicima radionice. Za predstavljanje gastronomske ponude Hrvatske pobrinuo se poznati praški restoran „Hrvatski mlin“.

Jesenski turistički događaj pod imenom “Czech Travel Market”, u sklopu kojeg se održava poslovna radionica, međunarodni je B2B turistički sajam na kojem se inozemne turističke centrale promoviraju sa svojim workshopovima/radionicama te se održavaju prezentacije destinacija, a predstavljaju se i samostalni turistički subjekti (turoperatori, toplice, hoteli, prijevoznici i drugi pružatelji usluga). Specijalizirani sajam usredotočio se prije svega na ugovorne pregovore s domaćim i stranim izlagačima, proizvođačima i trgovcima.