U Londonu održana promotivna gastronomska radionica za britanske medije

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

U organizaciji Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Londonu i višestruko nagrađivanog chefa, Maria Mandarića, održana je interaktivna kulinarska radionica za predstavnike najznačajnijih britanskih medija. Događanje je održano u poznatoj Underground Cookery School u Londonu, a cilj je bila dodatna promocija i prezentacija bogate hrvatske eno-gastronomske ponude. Predstavljanju, pripremi i kušanju hrvatskih delicija, prisustvovalo je 10 predstavnika najistaknutijih lifestyle i poslovnih medija među kojima su Daily Mail, Mail on Sunday, Telegraph, Guardian, Times, Evening Standard, Condé Nast Traveller, Harper's Bazaar, Huffington Post (UK) i Bloomberg News.

Nakon uvodnog govora Darije Reić, direktorice Predstavništva HTZ-a u Londonu, britanskoj medijskoj javnosti se premijerno predstavio i Mario Mandarić, nominiran na prestižnoj listi „Forbes 30 under 30“ i nagrađenog ovogodišnjim strukovnim priznanjem ugostiteljstva i hotelijerstva „Raise the Bar“ za najboljeg chefa u Hrvatskoj. Radionica je bila prilika za promicanjem raznovrsnosti i inovativnosti u pripremi hrvatskih namirnica, kao i bogatstva kulinarske tradicije kao važnog dijela ukupne turističke ponude po kojoj Hrvatska sve prepoznatljivija u globalnim okvirima. 

Kroz ovu smo interaktivnu radionicu uspjeli približiti elemente tradicionalne hrvatske gastronomije na drugačiji način i to kroz inovativan i moderan koncept chefa Mandarića. Ovo jedinstveno gastronomsko iskustvo nikog nije ostavilo ravnodušnim što je značajan indikator kako hrvatska kuhinja ima sve predispozicije za snažnije pozicioniranje na svjetskoj sceni“, izjavila je direktorica Reić, dodavši kako je u dosadašnjem dijelu godine s tržišta Ujedinjene Kraljevine ostvareno više od 700.000 dolazaka i 3.6 milijuna noćenja, što u odnosu na 2019. godinu predstavlja 80 posto rezultata. 

„Događanje je fantastična prilika za brandiranje hrvatske gastronomije, a medijski kalibar sudionika dokaz je konkurentnosti hrvatske gastronomije na izrazito kompetitivnom britanskom tržištu. Izuzetno mi je drago da sam suvremenijim pristupom hrvatskoj kulinarskoj tradiciji i poveznicama s bogatom povijesnom i kulturnom baštinom predstavio gastronomsku formulu koja se pokazala ključnom i upečatljivom upravo za britansko tržište'', naglasio je Mandarić.

O uspješnosti gastronomske radionice i večere najbolje govore komentari brojnih britanskih medija. Tako Tom Chesshyre iz Daily Maila tvrdi da od sada planira samo putovati u Hrvatsku i istraživati hrvatsku gastronomiju i to ponajviše zbog inovativnog pristupa hrani chefa Mandarića. Rick Jordan iz Condé Nast Travellera potvrđuje pozitivne dojmove te potvrđuje kako je Hrvatska značajno podigla ljestvicu u suvremenom pristupu kulinarstvu.