Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Sloveniji predstavilo je u petak, 30. rujna 2022. na prvom Novinarskom Brunchu rad predstavništva, aktualne marketinške kampanje u Sloveniji, te planove za naredno razdoblje i iduću godinu. U opuštenoj atmosferi novi direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Sloveniji g. Bruno Bonifačić je ovom prilikom izrazio veliko zadovoljstvo što može predstavnicima medija predstaviti viziju rada Predstavništva tijekom svog četverogodišnjeg mandata.
„Slovensko tržište uvijek predstavlja izazov jer zbog svoje specifičnosti od nas traži konstantnu inovativnost i kreativnost. Izuzetno mi je drago što je prezentaciji prisustvovao ovoliki broj predstavnika medija koji su nam jedni od ključnih partnera u poslu koji obavljamo. Slovenija je iznimno važno tržište za Hrvatsku, na kojem zahvaljujući njegovoj specifičnosti, možemo doseći odlične rezultate u realizaciji strateških ciljeva, a to je da Hrvatska bude cjelogodišnja destinacija“ istaknuo je g. Bonifačić.
Na prezentaciji je novinarima predstavljena aktualna brand kampanja »Tvoj život, tvoje vrijeme, tvoji doživljaji« koja kroz odabrane produkte prirode, aktivnog i ruralnog turizma slijedi još jednoj aktualnoj kampanji Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku. U Sloveniji je naime fokus na unutrašnjoj Hrvatskoj te svemu što ona nudi – od očuvane prirode, mogućnosti za outdoor turizam, vrhunske eno-gastronomije te autentičnog doživljaja. S time se vrši promocija čitave Hrvatske za boravak tijekom cijele godine.
Također, slovenskoj je javnosti predstavljena akcija Mjesec hrvatskog turizma koja je namijenjena svim gostima koji se u vrijeme listopada nalaze u Hrvatskoj, te zahvaljujući kojoj će brojne turističke usluge i doživljaji biti dostupni po minimalno 35 posto povoljnijim cijenama.
Podsjetimo, Slovenija za Hrvatsku predstavlja drugo najveće inozemno emitivno tržište, odmah nakon Njemačke. Slovenski turisti su u dosadašnjem dijelu godine realizirali gotovo
10 milijuna noćenja, od toga najviše u Istri, slijedi Kvarner, Zadarska županija, Splitsko-dalmatinska i Šibensko-kninska županija. Gledano po destinacijama najviše je slovenskih noćenja realizirano u Umagu, Malom Lošinju, Novalji, Dobrinju i Medulinu.
„Izuzetno smo zadovoljni podacima koji pokazuju da su svi naši posjetitelji, pa tako i Slovenci, sve zadovoljniji razinom ponude i usluga. To je svakako smjer u kojem se želimo razvijati u budućnosti. Nova godina donosi i ulazak Hrvatske u schengensko područje i uvođenje eura, te sam siguran da će to dodatno učvrstiti veze dviju susjednih zemalja, te da će putovanja postati još dostupnija i lakša“, zaključio je g. Bonifačić.
Uspješna prezentacija posezonske kampanje HTZ-ja u Sloveniji
Kategorija:
Objavljeno: