Njemački istraživački institut FUR (Forschungsgemeinschaft Urlaub und Reisen e.V.) nedavno je objavio redovno godišnje istraživanje „Reiseanalyse“ za 2021. godinu prema kojem je Hrvatska, po prvi put zauzela visoko četvrto mjesto top inozemnih destinacija Nijemaca, izvijestio je Romeo Draghicchio, direktor Predstavništva HTZ-a u Njemačkoj.
„Rezultati ovog istraživanja pokazuju vrlo dobru poziciju naše zemlje na njemačkom turističkom tržištu. Da je tome tako potvrđuje i podatak prema kojem je Hrvatska u prošloj godini bila jedina destinacija koja je povećala svoj udio na tržištu u odnosu na 2019. godinu“, izjavio je Draghicchio, nadodavši kako se ispred Hrvatske nalaze samo Španjolska, Italija i Turska, ali uz smanjeni zaostatak, dok je Austrija zauzela peto mjesto.
Kako su istaknuli iz instituta FUR, u prošloj su godini bili vidljivi prvi znakovi oporavka industrije putovanja, što potvrđuje i 55 milijuna putovanja ostvarenih s njemačkog tržišta, a što je devet posto više nego u 2020. godini. Što se pak tiče motiva za putovanja u 2022., najviše raste interes za proizvodima sunca i mora, zabave i opuštanja, a rezultati dodatno pokazuju kako većina Nijemaca želi da njihov odmor bude ekološki održiv (47%) te društveno što prihvatljiviji (64%).
„Njemačka je naše najvažnije emitivno tržište s kojeg smo u prošloj godini ostvarili više od 21 milijun noćenja. S obzirom da je u Hrvatskoj lani zabilježeno ukupno više od 84 milijuna noćenja, jasno je kako Njemačka u ukupnim rezultatima ostvaruje udio od visokih 25 posto. Ovi rezultati potvrđuju našu dobru promotivnu strategiju koju imamo na tržištu Njemačke, ali i daljnji potencijal za ostvarenje još boljih turističkih rezultata u budućnosti“, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Da se Hrvatska nalazi među najpopularnijim destinacijama u Njemačkoj potvrđuje i jedan od vodećih njemačkih magazina za putovanja, GEO Saison, koji je izdanje magazina za ožujak posvetio Hrvatskoj kao atraktivnoj i kvalitetnoj turističkoj destinaciji. Tako u sklopu magazina brojni čitatelji mogu pronaći niz konkretnih ideja i prijedloga za odmor, od Istre i Kvarnera pa sve do srednje i južne Dalmacije, dok je posebni i najopširniji dio reportaže posvećen otoku Mljetu. Dodajmo kako se magazin GEO Saison prodaje u više od 100.000 primjeraka te će doprinijeti daljnjem jačanju imidža Hrvatske na njemačkom tržištu uoči izazovne sezone 2022. godine.