U Hrvatskom pomorskom muzeju Split predstavljen je interaktivni kiosk. Riječ je o samostojećem ekranu dijagonale 55 inča osjetljivom na dodir, koji u sebi zasad ima 22 obrađena lokaliteta. Korisnicima omogućuje izvanredno iskustvo susreta s odabranim podvodnim lokalitetima i artefaktima pomorske baštine poput olupina brodova iz antike, ranog novog vijeka, slavne Viške bitke i svjetskih ratova. Osim što mogu vidjeti atraktivne fotografije i video sadržaje, mogu i igrati kviz ili složiti slagalicu te poslati razglednicu s fotografijom podmorskih lokaliteta.
Zamjenik župana Stipe Čogelja povezao je ovu aktivnost s projektom Dalmacija storytelling destinacija, koji će se nastaviti provoditi i u idućoj godini. „Muzeji kao naša turistička resursna osnova, postaju dodatno zanimljivi svim gostima, kako u audiovizualnom smislu, tako i u pričama koje pričaju kustosi. Mislim da ćemo na taj način dobiti jednu dodanu vrijednost već postojećih atrakcija koje imamo. Cilj nam je dizati ponudu na još jednu veću razinu”, rekao je Čogelja, dodavši da je ovaj projekt posebno vezan uz promociju ronjenja, s obzirom na to da se u Splitsko-dalmatinskoj županiji nalaze jedni od najbogatijih lokaliteta na Mediteranu.