Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije predstavila je Tematske staze obale i otoka. Riječ je o novom turističkom proizvodu koji predstavlja iskorak prema aktivnom turizmu i novom turističkom sadržaju, na tragu svjetske potražnje turista za sve dužim boravkom na otvorenom s osmišljenom pričom i originalnom ponudom. Upravo su takve 52 tematske pješačke staze Splitsko-dalmatinske županije u dužini od 327 kilometara na obali, otocima i u Zagori Srednje Dalmacije.
Kako bi gosti i prije nego stignu u Srednju Dalmaciju mogli vidjeti kako se mogu aktivno odmarati i šetati atraktivnim pejzažima, sve tematske staze obrađene su i prezentirane u digitalnom obliku. „Naš cilj je disperzirati turistički promet na cijelu godinu i na sve dijelove naše županije, jer Srednja Dalmacija ima sve preduvjete za to. Ove tematske staze dodatan su sadržaj, posebno zbog Google Street Viewa koji je prvi put na ovakav način implementiran u ovaj turistički proizvod. Turističkim agencijama pruža mogućnost da priče tematskih staza oblikuju u svoje kreativne turističke proizvode, a TZ županije će sve pratiti aktivnim marketingom na inozemnom tržištu predstojećih mjeseci", kazao je direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije Joško Stella.
Uz dvije brošure, tematske staze su postavljene i na Google Maps kao Start Point, svaka je snimljena kao Google Street View. Ti podaci su postavljeni i na Strava aplikaciju, koja je najkorištenija svjetska aplikacija za šetače, te na Alltrails, koju koriste svi koji preferiraju aktivni odmor.