Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Francuskoj organiziralo je predstavljanje hrvatske turističke ponude u MICE segmentu u sklopu tradicionalne zimske radionice „Atliera“, koju organizira vodeća francuska agencija i lider u MICE industriji Partance. Program događanja okupio je više od 60 kupaca (buyera) i predstavnika industrije poslovnih putovanja čime je potvrđen izuzetno velik interes i potražnja u ovom segmentu, posebice za bliske i sigurne europske destinacije. Uz Hrvatsku kao jednu od omiljenih inozemnih destinacija Francuza, na ovom su se događanju predstavile i zemlje poput Italije, Španjolske, Portugala, Mađarske i dr.
Dodajmo kako je Predstavništvo HTZ-a u Francuskoj, u suradnji s Veleposlanstvom RH u Francuskoj, također organiziralo i predstavljanje turističkih potencijala Hrvatske s naglaskom na avanturizam i aktivnosti u prirodi. Događanju su prisustvovali brojni francuski novinari i predstavnici medija kojima je, između ostalog, posebno predstavljen projekt Dalmatia Trophy te njegovo izdanje za 2022. godinu koje bi se trebalo održati na otocima zadarskog arhipelaga. Riječ je o projektu i sportskom događanju koje je namijenjeno isključivo ženama, a održava se dva puta godišnje, u siječnju u Finskoj te u listopadu u Hrvatskoj.
„Na tržištu Francuske vrlo intenzivno provodimo sve aktivnosti oko pripreme turističke 2022. godine, obuhvaćamo vrlo široko područje cjelokupnog tržišta jer želim zadržati našu prednost u odnosu na konkurentne zemlje. Francuzi su u ovoj godini po prvi put ušli u top deset tržišta po ostvarenim dolascima u Hrvatskoj s godišnjim rastom od 160 posto u odnosu na prošlu godinu. S obzirom da je naša zemlja na francuskom tržištu percipirana kao sigurna, bliska i atraktivna turistička destinacija, očekujemo nastavak trenda rasta turističkog prometa u idućoj godini, a čemu u prilog idu i najave o otvaranju brojnih redovnih i charter zračnih linija“, izjavila je Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj.