U sklopu tradicionalnog godišnjeg okupljanja turističkih djelatnika na Danima hrvatskog turizma, održanima 28. i 29 listopada u Župi Dubrovačkoj, svečano su uručene i nagrade 27 najboljih djelatnika u turizmu. Održao se u organizaciji Ministarstva turizma i sporta, Hrvatske turističke zajednice i Hrvatske gospodarske komore.
Nagradu u kategoriji „Vatrogasac“ dobio je Dino Kozlevac, zapovjednik Vatrogasne zajednice Istarske županije i načelnik Stožera civilne zaštite Istarske županije. Iskusan je vatrogasni zapovjednik i načelnik Stožera civilne zaštite Istarske županije, kao i zamjenik predsjednika Hrvatske vatrogasne zajednice. Iskazao se i u prevenciji te suzbijanju epidemije u Istri, tako da je Istarska županija bila posljednja zelena regija Europe u drugom valu širenja bolesti. Sudionik je brojnih stručnih skupova i specijalističkih obuka s područja vatrogastva, te izrada planova civilne zaštite, a jednako tako je i uspješan predavač. Karijera mu traje već 40 godina. U izvanrednim okolnostima pravi „capo“ od sigurnosti, a sigurnost je temelj uspješne turističke destinacije.
Nagradu u kategoriji „Djelatnik/djelatnica u pomorskom prijevozu“ primio je Aleks Banić, mornar u Isabella Valamar Collection Island Resortu u Poreču. Na otoku je počeo raditi kao srednjoškolac, na radnom mjestu „banjina“ u Odjelu sporta, no prilikom svakodnevnih putovanja na posao i s posla zainteresirao se za brodove. Voditelj brodskoga prijevoza prepoznao je u njemu potencijalnoga mornara. Aleks s osmijehom na licu dočeka i isprati svakoga gosta, a krasi ga i kolegijalnost. Lijepa priča na temu „amor omnia vincit“. Zahvaljujući ljubavi prema brodovima i turizmu jedan je mladi srednjoškolac izrastao u odgovornog i nadasve ljubaznog zaposlenika Isabella Valamar Collection Island Resorta.
Filip Koljančić, dežurni mornar u Marina Veruda u Puli dobio je nagradu u kategoriji „Djelatnik/djelatnica u marini. Zadaće obavlja profesionalno i stručno, a ističe se i posebnim vrlinama nužnim kad u marini nastupe nepredvidive okolnosti. Tijekom pandemije poslovanje marine nije moguće digitalizirati, kao neke druge djelatnosti. Sve se svodi na ljude, a nautički turizam – uostalom – i počiva na uzajamnom povjerenju klijenata i marine, punkta na kojem se uz veliku dozu povjerenja ploveći ljubimci ostavljaju na čuvanje i brigu tijekom cijele godine. Filip svoju odgovornu dužnost, uz predan i neumoran rad te poštivanje svih nametnutih mjera, obavlja na opće zadovoljstvo.