Uz podršku Hrvatske turističke zajednice u Hrvatskoj su boravili glavni akteri popularne brazilske emisije „Cris Pelo Mundo“ („Cris oko svijeta“), odnosno Cris Stilben, televizijska voditeljica, njezin suprug Igor Duarte, televizijski voditelj te njihov sin Emmanuel. Povod njihova boravka je snimanje četvrte sezone ove iznimno popularne emisije, a koja će u potpunosti biti posvećena Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji.
„Snimateljska ekipa je tijekom boravaka u našoj zemlji obišla čak 14 različitih destinacija te su se tom prilikom upoznali s bogatim kulturološkim, gastronomskim i prirodnim bogatstvima Hrvatske. Svoje dojmove i doživljaje podijelit će sa svojom vjernom publikom na televizijskom kanalu Travel Box Brazil, koji dopire do više od 14 milijuna obitelji zainteresiranih za putovanja po svijetu“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako je riječ o vrijednoj i značajnoj promociji naše zemlje kao idealne destinacije za obitelji s djecom.
Da su oduševljeni hrvatskim destinacijama potvrđuju i glavni akteri emisije pa je tako Cris Stilben istaknula da je Hrvatska destinacija u kojoj svatko može pronaći nešto za sebe. „Sjajna povijest, predivna i netaknuta priroda te dobra infrastruktura vašu zemlju doista čine iznimnom destinacijom za putovanja obitelji s djecom. Zapanjeni smo svime što smo vidjeli“, poručila je Stilben, dok je njezin suprug Igor Duarte poručio: „Uživali smo na svakom koraku otkrivanja Hrvatske te smo oduševljeni idealnim spojem povijesne i kulturne baštine s prirodnim ljepotama“.
Projekt i snimanje u Hrvatskoj osmislila je Marilia de Oliveira, inače Brazilka s karlovačkom adresom i vlasnica turističke agencije. „Cijelo putovanje je osmišljeno kako bi se predstavile poznatije destinacije kao što su Zagreb, Split, Dubrovnik, Pula ili Rovinj, ali i one manje poznate destinacije koje su jednako atraktivne i kvalitetne. Tako smo snimanja odrađivali i na lokacijama u Karlovcu, Ninu, Buzetu, Brijunima i dr. Zahvaljujem svim partnerima koji su nas podržali i omogućili da se ovaj veliki projekt realizira“, izjavila je de Oliveira, nadodavši kako će promotivni efekti, osim kroz televiziju, biti ostvareni i na društvenim mrežama emisije kao što su Instagram, Facebook i Youtube.