Turistička zajednica Zadarske županije uspješno odradila niz promotivnih kampanja na ključnim europskim tržištima

TZŽ referenca: Zadarska
Objavljeno:
TZ Zadarske županije
TZ Zadarske županije
Niz promotivnih kampanja na ključnim europskim tržištima TZ-a Zadarske županije

Turistička zajednica Zadarske županije je tijekom 2021. odradila niz promotivnih kampanja na ključnim europskim tržištima te ostvarila iznimne promotivne rezultate. Aktivnosti su provođene u više specifičnih kampanja prilagođenih tržištu i ciljanim skupinama, a neke od kampanja su još u tijeku. Počevši s komunikacijom s domaćim tržištem u proljeće i vrijeme europskog „lockdown-a“, kampanje na emitivnim tržištima ne staju do studenog.

Glavna „Zadar Region“ kampanja pokrenuta je odmah po objavi povoljnih informacija s tržišta odnosno otvaranja granica za putovanja, a trajala je sve do srpnja zbog trenda „last-minute“ rezervacija. Ciljevi kampanje su bili poticaj gostima na dolazak u Zadarsku regiju uz nuđenje cjelovitog rješenja za njihov odmor - kamo otići, što učiniti i gdje odsjesti, odnosno povećanje broj dolazaka u destinaciju. Za postizanje zadanih ciljeva odabrani su turistički proizvodi obiteljskog turizma, aktivnog te nautičkog turizma, a dogovorena je suradnja s partnerima u vidu subregija – TZ Nin kao Nin Rivijera, TZ Starigrad i Rivijera Paklenica, TZ Pag za otok Pag i TZ Sali za klaster Otoka. U dijelu kampanje su se kao partneri uključili i Falkensteiner hoteli konkretnom komercijalnom ponudom. Kvalitetan je sadržaj usklađen sa specifičnostima svakog tržišta i ciljnim skupinama osigurao dobre rezultate kampanje na svim tržištima - Njemačkoj, Austriji, Poljskoj, Češkoj i Sloveniji. Članci na najboljima medijima poput T-online.de, Krone.at, WP.pl, Seznam.cz, pojačavani su putem dodatnih kanala, točnije Display i Social kanala na kojima su korištene privlačne fotografije destinacija i turističkih proizvoda kombinirane s modernim vizualnim identitetom i porukom koja je omogućila dobru vidljivost među konkurencijom i drugim medijskim sadržajima, kao i izgradnju svijesti o brandu odnosno destinaciji.

Rezultat potrošnje sadržaja je bio izniman, članci su preko svih tržišta pročitani 133,835 puta, prosječno vrijeme provedeno na člancima bilo je 3 minute i 18 sekundi, a ukupan broj sati koje su korisnici proveli u konzumaciji članaka iznosi čak 2,380 sati. Kampanje su ukupno ostvarile 75 milijuna prikaza s više od 90,000 klikova prema internetskim stranicama TZ Zadarske županije. Na društvenoj mreži Facebook ostvareno je više od 40,000 reakcija (click, like, share, komentar) dok je video oglas na YT prikazan 1,6 milijuna puta.

Paralelno s glavnom kampanjom odvijala se i kampanja na jednoj od vodećih globalnih platformi za putovanja – Lonely Planetu i to u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom koja je osigurala medijske pakete. Putem ove značajne globalne platforme za putovanja, novosti i turistička ponuda Zadarske županije plasirala sa na tri važna tržišta i to Ujedinjenog Kraljevstva, Njemačke i Poljske.   

Tijekom srpnja i kolovoza provedena je „Explore“ kampanja usmjerena na promidžbu nove web sekcije Explore na www.zadar.hr koja predstavlja prijedloge za obilazak atrakcija i aktivnosti s naglaskom na posebne interese i posebne tržišne skupine poput obitelji.  Cilj je ove kampanje bio gostima koji borave na široj destinaciji, odnosno u susjednim županijama, tijekom ljetnih mjeseci istaknuti razne mogućnosti za zabavu, aktivnosti i atrakcije na području Zadarske županije, bogatu i raznoliku ponudu, te ih time mobilizirati i potaknuti na posjet. Ukupno je ostvareno gotovo 1,7 milijuna impresija i preko 10.000 posjeta stranice. Uz to na Facebooku je dosegnuto gotovo 360.000 korisnika s preko milijun impresija oglasa te je ostvareno 2.417 klikova prema Explore podsekciji.

Prateći informacije s tržišta i odličnu situaciju, TZ Zadarske županije žurno je reagirala pa je tako u kolovozu pokrenula kampanju „Summer & Beyond“ usmjerenu na kasno ljeto, rujan i listopad, a s ciljem pojačanja last minute interesa. S obzirom na performanse tijekom ove godine i postojanu avio povezanost koja će trajati kraja listopada, izdvojena su tržišta Njemačke, Austrije, Poljske, Češke, Nizozemske, Francuske, Belgije, Švicarske, UK i Skandinavije.

Od proljeća se kontinuirano provode i kampanje u tisku i top medijima domaćeg te slovenskog tržišta, a koje su dodatno imale svoje vezane objave i u digitalnim izdanjima medija. Višemjesečne kampanje u seriji premium i specijalnih izdanja bile su odlična promotivna prilika za motiviranje domaćeg i nama najbliskijeg, slovenskog tržišta, a koji su se posebno iskazali u periodima „lockdowna“ i počecima otvaranja stranih tržišta.