U Hrvatskoj je u tijeku jako dobra sezona, a među inozemnim tržištima s najvećim turističkim prometom u kolovozu, uz Njemačku, Sloveniju, Poljsku, Austriju i Češku, nalazi se i tržište Nizozemske s kojeg je ostvareno više od 116 tisuća dolazaka te više od 852 tisuća noćenja što u odnosu na isto razdoblje kolovoza lani predstavlja rast od 780 posto u dolascima i 643 posto u noćenjima.
„Tržište Nizozemske tradicionalno se nalazi među top 10 tržišta s kojih ostvarujemo najveći turistički promet, a kada brojke iz kolovoza ove godine usporedimo s istim razdobljem kolovoza rekordne 2019. godine, ostvarili smo 8 posto više dolazaka te 92 posto rezultata u noćenjima. Nizozemci od smještaja i dalje najčešće biraju kampove u kojima su u kolovozu ostvarili više od 506 tisuća noćenja, a u dosadašnjem dijelu godine u kampovima su ostvarili više od 880 tisuća noćenja“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako Nizozemci, nakon kampova, najviše noćenja ostvaruju u objektima u domaćinstvu i hotelima.
Dosadašnji tijek sezone s tržišta Nizozemske komentirao je i direktor Predstavništva HTZ-a za zemlje Beneluksa Ivan Novak koji je poručio kako su najave za ostatak ljeta vrlo dobre. „Nizozemska nikada u povijesti nije imala više avionskih linija prema Hrvatskoj. Primjerice, samo prema Splitu prometuje šest aviolinija dnevno, KLM je uveo novu liniju prema Dubrovniku, dok Ryanair leti iz Eindhovena i Maastrichta za Zadar uz već postojeće linije Transavije, Easyjeta i Croatia Airlinesa. Novost u ovoj godini je da će Ryanair od prosinca letjeti iz Eindhovena za Zagreb, čime će Hrvatska gostima iz zemalja Beneluksa biti još dostupnija tijekom čitave godine. Vjerujemo kako će ostatak sezone proteći u skladu s očekivanjima te kako ćemo se dodatno približiti rezultatima ostvarenim u 2019. godini“, zaključio je Novak.
Dodajmo kako u Hrvatskoj boravi nizozemski novinar Jaan Juriaan Teuling, koji će u organizaciji Hrvatske turističke zajednice te uz podršku sustava turističkih zajednica u narednim danima obići Splitsko-dalmatinsku i Dubrovačko-neretvansku županiju, odnosno Trogir, Split, Hvar, Korčulu, Dubrovnik i Cavtat te grad Zagreb s okolicom. Fokus putovanja je na ukupnoj turističkoj ponudi navedenih destinacija, a materijali će biti objavljeni u posebnom vikend izdanju dnevnog lista FD Persoonlijk koji izlazi u nakladi od 150.000 i čiji su čitatelji u prvom redu nizozemski poduzetnici i gospodarstvenici koji spadaju među osobe s najvišim primanjima u zemlji, kao i u inflight magazinima KLM-a, Flying Dutchman magazinu, koji se tiska u nakladi od preko 180.000 primjeraka te u Holland Herald magazinu, koji se tiska u nakladi od preko 100.000 primjeraka.
Nakon ovog putovanja Hrvatska će tijekom rujna i listopada biti domaćin predstavnicima jednih od najčitanijih medija u Nizozemskoj, a u našoj će se zemlji snimati i reality show. Dodajmo kako emisija Expeditie Robinson, koja je snimana ovog proljeća na području Zadarske županije, uskoro kreće s emitiranjem te se očekuje kako će ju pratiti oko 1,5 milijuna gledatelja.