U jednim od najutjecajnijih i vodećih ruskih novina Rossiyskaya Gazeta objavljen je posebni Croatia Tourism Special, odnosno specijalni prilog o hrvatskom turizmu, turističkim proizvodima i destinacijama. Prilog će se u print izdanju distribuirati u preko 70.000 primjeraka u Moskvi i St. Petersburgu te trajno postaviti na online stranicu koja broji preko 40,3 milijuna jedinstvenih posjetitelja mjesečno. Cijelo izdanje dobit će dodatnu promociju i putem posebno kreiranog Croatia Special mini website-a, a sve objave bit će popraćene i na društvenim mrežama ovog ruskog medija koje broje oko milijun pratitelja.
„Poseban Croatia tourism special objavljen u Rossiyskaya Gazeta definitivno će, kao dio cjelokupne marketinške kampanje na ruskom emitivnom tržištu koja upravo kreće, vrlo pozitivno utjecati na prepoznatljivost Hrvatske kao sigurne i poželjne turističke destinacije za ruske turiste, ali i za ruski turistički sektor, posebice za organizatore putovanja i putničke agencije. Hrvatska je jedna od rijetkih ljetnih destinacija koja je otvorena za ruske turiste i tu informaciju doista moramo prenijeti što široj publici, a ovo je jedan od medija s najvećim dosegom”, istaknuo je direktor Predstavništva HTZ-a u Rusiji Rajko Ružička.
Dodajmo kako su u specijalu, između ostalog, navedeni uvjeti ulaska u Hrvatsku i trenutne mjere koje su na snazi, predstavljeni su projekt Safe Stay in Croatia, hrvatski turistički proizvodi, kao i ponuda hrvatskih destinacija. Hrvatska turistička zajednica u specijalu se dodatno pozicionirala kroz oglašavanje aktualnih kampanja, posebice pozivne kampanje „Trust me, I've been there“.
„Prema brojnim najavama naših partnera, agencija i turoperatora, Hrvatska je jedna od najtraženijih inozemnih destinacija na tržištu Rusije. Od početka godine bilježimo oko 70 tisuća noćenja ruskih gostiju i nadamo se kako će te brojke dodatno rasti kako se približavamo vrhuncu ljetne sezone. Vjerujem kako će tome značajno doprinijeti i ovaj posebni prilog o Hrvatskoj koji će vidjeti milijunsko rusko stanovništvo“, zaključio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, naglasivši kako će specijal biti distribuiran i prema vodećim ruskim turoperatorima i turističkim agencijama.