TZ Brodsko-posavske županije predstavila novi vizualni identitet

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Tradicijska arhitektura, vrhunska gastronomija, rijeka Sava i graničarska povijest brodsko-posavskog kraja temelj su novog, modernog vizualnog identiteta županijske turističke zajednice. Osnovni element logotipa tamno je plave boje i asocira na rijeku Savu, izveden je u rotiranom obliku početnog slova županije, a stilizirani elementi u toplim bojama predstavljaju prozore štaglja, koji i danas krasi gotovo svako dvorište u ovom dijelu Hrvatske.

„Novi logotip decentan je i moderan u isto vrijeme, primjenjiv je u izvornom obliku i na modularan način i odražava novi doživljaj tradicijskih vrijednosti našeg kraja. Temeljen je na Strateškom marketinškom planu turizma Slavonije od 2019. do 2020. s planom brendiranja, kojeg je financiralo Ministarstvo turizma i sporta i u kojem se naše područje opisuje kao susret svjetova i kultura“, istaknula je Ružica Vidaković, direktorica TZ Brodsko-posavske županije u Staroj Kapeli na imanju Antuna Staklarevića.

Osnovnom logu pridružene su još tri varijante sa sloganima Čuvari prirode, Čuvari baštine i Čuvari okusa. Tako su objedinjeni najjači turistički aduti koji se komunikacijski temelje na povijesnoj činjenici da su stanovnici ovog dijela Hrvatske bili čuvari granice. U ovom kontekstu riječ čuvari sama je po sebi topla i budi pozitivne emocije.

Timu Lollipop komunikacija Elizabeti Penić i Almi Radoš, koje potpisuju idejno rješenje, kreativnu komunikaciju i brending novog vizualnog identiteta, pridružila se grafička dizajnerica Vedrana Knez kao autorica vizualnog identiteta.