Prema pisanju portala Croatian Aviation, poljski nacionalni avioprijevoznik LOT Polish Airlines, u ljetnoj sezoni planira prometovati na redovnim linijama prema pet hrvatskih zračnih luka.
Poljski LOT obnovio je promet prema Zagrebu s prvim danom ljetnog reda letenja ove godine, nakon kratke pauze bez operacija u siječnju i veljači. Linija je trenutno u prometu tri puta tjedno, utorkom, četvrtkom i subotom, a kompanija će postepeno povećavati broj operacija te će u špici ljetne sezone između Zagreba i Varšave prometovati 6 puta tjedno. Podsjećamo, prije izbijanja pandemije LOT je prema Zagrebu prometovao dva puta dnevno.
S krajem travnja započela je prometovati i linija između Varšave i Dubrovnika, trenutno dva puta tjedno, srijedom i subotom. I na ovoj će liniji doći do povećanja broja operacija. Kompanija planira prema Dubrovniku prometovati četiri puta tjedno. Uz liniju iz Varšave, LOT će obnoviti promet i na liniji iz Poznana koja će u prometu biti od 03. lipnja, jednom tjedno, svakog četvrtka. Od 19. lipnja uvodi se treća linija prema Dubrovniku, iz Krakova, također jednom tjedno, subotom.
Dvije linije LOT će ovog ljeta imati i prema Zadru. Linija iz Varšave prometovat će od 19. lipnja, jednom tjedno, subotom, a od istog datuma u prometu će, također jednom tjedno, biti i linija iz Rzeszówa.
Kompanija je već obnovila promet i na liniji između Varšave i Splita. Linija je u prometu dva puta tjedno, srijedom i nedjeljom, a LOT planira zadržati dva leta tjedno na ovoj liniji kroz cijelu ljetnu sezonu.
Dobra vijest za riječku zračnu luku. Iako je kompanija ranije razmatrala ukidanje linije prema Rijeci te je istu povukla iz prodaje, letovi su sada ponovno dostupni za booking i LOT planira obnoviti promet na liniji između Varšave i Rijeke od 19. lipnja s jednim letom tjedno, subotom.
Na linijama prema Hrvatskoj LOT planira koristiti zrakoplove tipa Embraer (170, 175, 190, 195), no već je na prvim letovima prema Dubrovniku kompanija koristila zrakoplov većeg kapaciteta - B737-800. Navedeni red letenja planirani je raspored kompanije koja će, u slučaju veće potražnje, reagirati uvođenjem dodatnih letova, no isto tako ukidati određene u slučaju da booking ne bude zadovoljavajući, što je postala praksa svih aviokompanija nakon izbijanja globalne pandemije.