Održana online konferencija „Financiranje održivog rasta“

Objavljeno: pet, 11.12.2020 - 16:12
HNB logo_web

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić sudjelovao je na konferenciji „Financiranje održivog rasta“ koju je u virtualnom obliku organizirala Hrvatska narodna banka i Veleposlanstvo Italije. Riječ je o konferenciji posvećenoj talijansko-hrvatskoj suradnji i financiranju gospodarskog oporavka, a koja je za cilj imala isticanje glavnih obilježja bilateralnih odnosa između Italije i Hrvatske, kao i poticanje rasprave o mogućnostima unaprjeđenja suradnje.

Direktor Staničić bio je govornik na poslovnom panelu o turizmu, a u sklopu kojeg su svoja mišljenja, uz moderatora rasprave Damira Krešića, direktora Instituta za turizam, podijelili Tonči Glavina, državni tajnik u Ministarstvu turizma i sporta, Željko Kukurin, predsjednik Hrvatske udruge poslodavaca za ugostiteljstvo i turizam, Marina Lalli, predsjednica Federalturismo Confindustria te Paola Pacchiana, ambasadorica internacionalizacije iz  Associazione Startup Turismo.

U sklopu rasprave direktor Staničić je naglasio kako je tijekom ove izazovne godine, uz aktivnosti na domaćem tržištu, fokus HTZ-a bio na promociji Hrvatske kao sigurne i kvalitetne destinacije na najbližim tržištima kojima su hrvatske destinacije lako dostupne i cestovnim pravcima, poput primjerice Njemačke, Austrije, Slovenije, Poljske, Češke, Italije, Slovačke, Mađarske i dr. 

„Posljedica takve odluke je više od 54 milijuna turističkih noćenja ostvarenih u našoj zemlji u dosadašnjem dijelu godine, što predstavlja  vrlo dobrih 50 posto lanjskog rezultata, čime je Hrvatska ostvarila jedan od najboljih rezultata na Mediteranu. Pritom svakako treba naglasiti i doprinos domaćeg tržišta s kojeg smo u dosadašnjem dijelu godine ostvarili više od 11 milijuna noćenja što predstavlja vrlo visokih 80 posto lanjskog rezultata“, poručio je Staničić, nadodavši kako se iduće godine kreće s izradom novog Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma koji će redefinirati marketinšku strategiju, odrediti ključne elemente i pravac brendiranja hrvatskog turizma i odrediti smjernice za novi krovni komunikacijski koncept.