Interes i potražnja Nijemaca, Austrijanaca i Švicaraca za putovanjima u Hrvatsku u 2020. godini veća je za najmanje 50 posto u odnosu na godinu ranije, izvijestio je direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Austriji Branimir Tončinić. Riječ je o rezultatima istraživanja online booking platforme Travelcircus o promjenama navika putovanja turista uslijed pandemije korona virusa iz DACH regije, odnosno Njemačke, Austrije i Švicarske.
„Veliko istraživanje Travelcircusa na uzorku od gotovo 50 tisuća ispitanika još jednom potvrđuje kako je Hrvatska u ovoj vrlo izazovnoj godini zauzela poziciju vodeće turističke zemlje Mediterana, a destinacije na hrvatskoj obali i otocima svrstale su se među najtraženije inozemne destinacije DACH regije. Hrvatska je tijekom ove godine ostvarila odlične rezultate i na drugim europskim tržištima što daje optimizam za nadolazeću 2021. turističku godinu tijekom koje ćemo našu zemlju još snažnije pozicionirati kao sigurnu turističku destinaciju bogate i raznolike turističke ponude“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Prema rezultatima ovog istraživanja, u 2020. godini porastao je interes za putovanja u Hrvatsku, Njemačku, Austriju i Švicarsku, dok su pojedine i Hrvatskoj konkurentne zemlje ostvarile lošije rezultate. Naime, u cijeloj DACH regiji interes za Španjolskom i Italijom pao je za 10 posto, a samo u Austriji potražnja za Italijom, Francuskom, Nizozemskom, Švedskom i Norveškom pala je za više od 30 posto u odnosu na 2019. godinu.
„Podaci iz istraživanja pokazuju kako su Austrijanci najveću potražnju iskazivali za domaćim putovanjima čime je Austrija kao destinacija zauzela prvo mjesto po potražnji. Odlične su vijesti što je Hrvatska prema potražnji zauzela drugo mjesto, što je izvrstan rezultat u ovim okolnostima, dok je Njemačka zauzela treće mjesto. Također, važno je napomenuti kako nijedna druga zemlja izvan DACH regije nije zabilježila pozitivan rast potražnje za godišnjim odmorom kao Hrvatska“, istaknuo je Branimir Tončinić, dodavši kako je u ovoj godini na tržištu Austrije pala potražnja za hotelima, a porasla potražnja za boravkom u kućama za odmor.