Turistička zajednica Međimurske županije u suradnji s LifeClass Terme Sveti Martin i 50-ak partnera iz javnog i privatnog sektora pokrenula je turističku kampanju pod sloganom „Međimurje daje više!“, koja traje od 15. lipnja do 15. rujna 2020. Cilj kampanje je umjesto natjecanja u spuštanju cijena, ponuditi dodanu vrijednost turistima te se u vremenu kada je fokus na kontinentalnom turizmu pozicionirati i nametnuti Međimurje kao idealnu destinaciju koja nudi i daje više.
Kampanja je usmjerena na domaće tržište s ciljem privlačenja domaćih gostiju na način da za svakih potrošenih 250 kuna dobiju kupon za jednu od više od 100 ponuđenih besplatnih usluga u destinaciji. Nakon mjesec dana kampanje “Međimurje daje više!” poznati su i prvi rezultati kampanje koju provodi TZMŽ u suradnji s partnerima.
Od 15. lipnja do 15. srpnja 2020., odnosno tijekom prvih mjesec dana kampanje ostvareno je 5.186 dolazaka i 12.887 noćenja, dok je prosječni boravak bilo 2,48 dana. Efikasnost i uspješnost kampanje pokazala se već u prvim tjednima mjeseca srpnja. Od 1.do 15.srpnja 2020.godine u Međimurskoj županiji ostvareno je 2% više dolazaka nego u istom razdoblju 2019. godine. Dolasci domaćih gostiju ostvarili su index 102%, a noćenja 97% - dakle 2% više gostiju nego u istom razdoblju prošle godine i praktično isti broj noćenja kao prošle godine u promatranom razdoblju.
Rezultat kampanje „Međimurje daje više!“ turistička potrošnja veća od 4 milijuna kuna
Kao rezultat prvih trideset dana kampanje posebno valja istaknuti podjelu više od 15 000 kupona kojima gosti ostvaruju više od 100 besplatnih doživljaja, a što je potaknulo izvanpansionsku potrošnju gostiju. Učinci kampanje su vidljivi i mjerljivi, budući za svakih potrošenih 250 kuna gost dobiva jedan kupon te je lako zaključiti kako je u prvih mjesec dana u Međimurju ostvarena turistička potrošnja veća od četiri milijuna kuna. Doseg kampanje na društvenim mrežama je više 530.000 pojedinačnih korisnika, dok je doseg putem TV-a u Republici Hrvatskoj više od milijun gledatelja.
„Ovo nije samo kratkoročna kampanja, već je ovo ulaganje u našeg, domaćeg gosta. Mi smo i do sada imali oko 50% domaćih gostiju, a želja nam je da ta brojka bude i malo veća“, ističe Rudi Grula, voditelj ureda Turističke zajednice Međimurske županije te dodaje kako kontinentalni turizam u Europi, uvijek počiva upravo na domaćem gostu.
„Prema našem istraživanju, ali i informacijama dobivenim od vlasnika, kapaciteti u privatnom smještaju su do rujna uglavnom popunjeni, a kuće za odmor s bazenima u cijelosti rasprodane, odnosno 100% popunjene. Trend je izrazito pozitivan, a rezultati kampanje nas jako vesele jer u “špici” ljetne sezone i s obzirom na objektivne okolnosti, ostvariti porast broja dolazaka je veliki uspjeh. Izrazito smo zadovoljni i činjenicom da su kampanjom postignuti naši glavni ciljevi - motiv dolaska i dobra turistička potrošnja, i to više od četiri milijuna ne računajući trošak smještaja. Značajno je i što je kampanja privukla 98% individualnih gostiju, što govori o njenoj uspješnoj implementaciji. Svakako idemo dalje s kampanjom i pozivamo sve građane Republike Hrvatske da posjete Međimurje koje uvijek daje i nudi više”, zaključio je Grula.
Trenutna popunjenost i interes za booking koji ovih dana bilježe međimurski smještajni objekti bude nadu da ova turistička godine, usprkos svim okolnostima, može biti itekako uspješna. Ova najmanja hrvatska županija iz godine u godinu opravdava titulu najuspješnije kontinentalne turističke destinacije i podiže ljestvicu izvrsnosti na svim područjima. Njihov uspjeh leži i u činjenici da svoju turističku priču grade na očuvanju lokalnog identiteta i običaja uz jačanje autohtone ponude s fokusom aktivni, eno-gastro i kulturni turizam te održivi razvoj koji je sastavni dio identiteta Međimurja općenito, ali i kao turističke destinacije.