Grad Trogir će od slijedeće godine u novo razdoblje svoga turizma zakoračiti pod sloganom "Trogir – grad majstora".
Projekt brendiranja destinacije inspiriran je trogirskim majstorima, tragovima u kamenu i kontinuitetom života od čak 3600 godina.
Jednoipolgodišnji rad na strategiji brendiranja Trogira koju su dale izraditi gradske vlasti i trogirska Turistička zajednica iznjedrio je novi video, logo, poseban font, nove vizuale, brošure i promo materijale.
Trogir novim brendiranjem grada želi privući goste bolje platežne moći zainteresirane za kulturni turizam te produžiti sezonu i izboriti se za poziciju jedne od najpoželjnijih mediteranskih destinacija. Stratrateško opredjeljenje projekta je dobrobit koju moraju osjetiti svi žitelji ovog grada u kojem su remek-djela brojnih majstora.
Mnogi europski gosti već sad prepoznaju Trogir kao najbolje sačuvani romaničko-gotički grad u srednjoj Europi.
"Želja nam je kroz brendiranje profilirati se među nizom sličnih destinacija na Jadranu i postati prepoznatljivi po nizu posebnosti. Trogir to zaslužuje prvenstveno ljudima koji tu žive i stvaraju, ljepotom i baštinom te činjenicom da je na UNESCO-voj listi 22 godine. Želimo spriječiti da Trogir postane ‘fast food’ destinacija. Još je puno koraka ispred nas i sigurno ćemo učiti u hodu, no nadam se da ćemo uskoro postati pozitivan primjer te da će nas drugi gradovi slijediti", kazao je gradonačelnik Trogira Ante Bilić.