Hrvatska turistička zajednica u suradnji s francuskim turističkim portalom TourMag, najznačajnijim i najvećim specijaliziranim B2B portalom, provodi projekt 15. po redu tradicionalnog putovanja vlasnika i predsjednika Uprava najvećih francuskih distribucijskih mreža, organizatora putovanja i agencija. Putovanje u Hrvatskoj se održava do 19. svibnja, a program uključuje obilazak regija Zagreb, Istra i Kvarner.
„Izuzetno nam je drago što Hrvatska ima priliku biti domaćinom ovog putovanja koje će, sigurni smo, dodatno senzibilizirati ključne donositelje odluka francuskog turističkog sektora o komparativnim prednostima hrvatskog turizma. Cilj putovanja je dodatno pozicioniranje Hrvatske kao atraktivne cjelogodišnje destinacije, ali i promocija onih destinacija i regija koje francuski ljubitelji putovanja tek otkrivaju“, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
U programu putovanja sudjeluju predstavnici 23 francuska turistička subjekta, odnosno predstavnici ključnih turoperatora i agencija među kojima su Resaneo, Selectour, Bourse des Vols, Bleu Voyages, TUI, Galerie Lafayette Voyages, Top of Travel, Travel Europe, Cediv, Misterfly, Thalasso N°1, Phoenix Voyages & MICE, FCM Travel Solutions, Linea Voyages i dr. U projektu sudjeluje i agencija Uniline koja provodi program putovanja.
U pratnji grupe je i direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj Danijela Mihalić Đurica koja je također naglasila da je riječ o izuzetno važnom projektu za daljnje podizanje vidljivosti hrvatske turističke ponude na potentnom francuskom emitivnim tržištu. „Tijekom putovanja planirane su brojne aktivnosti koje uključuju upoznavanje s kulturnim, gastronomskim i prirodnim znamenitostima triju regija koje imaju značajan potencijal daljnjeg razvoja na francuskom tržištu. Ovo je ujedno i odlična prilika za razmatranje dodatnog širenja produkcije i ponude ključnih francuskih turističkih dionika koji sudjeluju na ovom putovanju“, zaključila je Mihalić Đurica.
Rijeku i Zagreb posjetit će 12 francuskih novinara
U razdoblju od 22. do 24. svibnja, u sklopu studijskog putovanja novinara, Rijeku i Zagreb posjetit će 12 utjecajnih francuskih novinara iz medija kao što su TV5 monde, Luxe magazine, Désirs de Voyages, Le JDD (Journal du dimanche), Grazia, Le Parisien, Notre Temps, Nous doux i dr. Riječ je o putovanju u sklopu kojega će se promovirati najnovije izdanje popularnog francuskog vodiča Hachette za Hrvatsku, koji je ovih dana izasao iz tiska. Riječ je o lideru na francuskom tržištu vodiča budući da izdanja Hachette sudjeluju s 40 posto u prodaji svih vodiča na francuskom tržištu.
Kako bi se na što bolji način organizirala i sama promocija Hrvatske kao destinacije kojoj je posvećeno specijalno izdanje ovog popularnog francuskog vodiča, program putovanja je definiran sukladno prijedlozima navedenim u vodiču pa će tako Zagreb i Rijeka biti prezentirani kao atraktivne destinacije bogate ponude kulturnog turizma, posebice Rijeka u kontekstu projekta EPK 2020. Dodajmo kako će vodič sadržavati i sve ostale najvažnije kulturne znamenitosti Hrvatske, budući da je prema istraživanjima kulturna ponuda jedan od glavnih motiva putovanja Francuza.