U Parizu održan najveći međunarodni turistički sajam za široku publiku

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Hrvatska turistička zajednica predstavila je hrvatsku turističku ponudu na 44. međunarodnom turističkom sajmu Salon mondial du tourisme (MAP) u Parizu. Riječ je o sajmu namijenjenom širokoj publici na kojem je ove godine predstavljeno oko 500 svjetskih i francuskih destinacija. Ovogodišnji sajam posjetilo je oko 100.000 posjetitelja, a uz brojne atraktivne destinacije predstavljeni su i segmentni turistički proizvodi poput krstarenja, gastronomije i enologije, održivog turizma i dr. 

Uz HTZ kao glavnog izlagača, svoju su ponudu francuskoj općoj i turističkoj javnosti te brojnim novinarima predstavili i TZ Dubrovačko-neretvanske županije,  TZ grada Zagreba, TZ Zadarske županije, NP Krka te agencija Aronda Adriana Travel.  

Široka publika pokazala je izuzetan interes za Hrvatsku te je evidentan porast prepoznatljivosti destinacije na francuskom tržištu. Veliko zanimanje posjetitelja hrvatskog štanda bilo je i za zračnu povezanost francuskih gradova s Hrvatskom. Uz brojne nove charter letove, u 2019. godini u najavi je šest novih linija što će zasigurno doprinjeti još brojnijim dolascima s ovog tržišta. Zračna kompanija Volotea otvara linije iz Lyona za Dubrovnik i Split, iz Marseillea za Rijeku te Bordeauxa za Pulu. Air France je najavio otvaranje nove direktne zračne linije za Split iz Pariza, a Easy Jet otvorenje direktne linije iz Nantesa za Dubrovnik. 

Tijekom sajma je za posjetitelje organizirana i prezentacija hrvatske nautičke ponude u suradnji s nautičkom agencijom Globe Sailor, jednom od najznačajnijih francuskih nautičkih agencija koja je prisutna u 150 destinacija te za koju Hrvatska, uz Italiju, Španjolsku i Grčku, predstavlja jednu od najvažnijih nautičkih destinacija. 

Direktorica Predstavništva HTZ-a  u Francuskoj Danijela Mihalić Đurica naglašava kako su dolasci s francuskog emitivnog tržista u stalnom porastu, kao i interes francuske publike za otkrivanjem manje poznatih hrvatskih regija. „Dolasci i noćenja s francuskog emitivnog tržišta u stalnom su porastu posljednjjih godina, a Francuzi u sve većem broju dolaze u regije u kojima dosad nisu bili brojni gosti poput Kvarnera, Zagreba, Istre ili Slavonije. Sve je to posljedica širenja produkcije postojećih turoperatora, ali  i otvaranja Hrvatske kao potpuno nove destinacije kod pojedinih novih francuskih organizatora putovanja. Prema informacijama koje dobivamo iz redovnih susreta s turoperatorima, predviđanja za sezonu 2019. godinu su dobra te bi se dobri trendovi prodaje trebali nastaviti i u ovoj godini“, istaknula je Mihalić Đurica.