Tijekom drugog dana sajma World Travel Market (WTM) na štandu Hrvatske turističke zajednice ministar turizma Gari Cappelli održao je sastanke s turoperatorima i avioprijevoznicima Thomas Cook, TUI, Ryanair i Saga-om.
Ministar Cappelli nakon održanih sastanaka izrazio je zadovoljstvo što partneri planiraju širenje poslovanja u Hrvatskoj te što im Hrvatska ostaje jedna od značajnijih tržišta. „Danas smo dobili potvrdu od najvažnijih partnera na britanskom tržištu kako se naša turistička politika kreće u dobrom smjeru i kako hrvatsko tržište predstavlja iznimni turistički potencijal na kojem planiraju širiti svoju ponudu. Londonski sajam WTM tradicionalno donosi prve impulse na kojima temeljimo procjene kretanja turističkog prometa u slijedećoj godini te na temelju saznanja koje smo danas dobili, mogu reći kako ćemo iduće godine nastaviti pozitivna kretanja s britanskog, a vjerujem i ostalih tržišta. Bez obzira na povratak konkurencije s tržišta Grčke i Turske, najave i očekivanja su na razini prošle godine uz planirani rast do 7 posto“ izjavio je ministar Gari Cappelli.
Broj dolazaka iz Velike Britanije je u direktnoj korelaciji sa brojem letova s tržišta i s duljinom razdoblja letenja. Velika većina letova započinje krajem travnja i početkom svibnja i letovi traju do sredine ili kraja listopada. Tendencija je da se svake godine sezona letenja produljuje, te se isto očekuje i u 2019. godini za što je dobivana potvrda i na sastancima održanima u sklopu sajma WTM. Tijekom susreta na sajmu Niall O’Connor i Gary Butler iz avio kompanije Ryanair potvrdili su da će u novoj sezoni otvoriti osam novih linija prema Zračnoj luci Zadar, i to iz Česke, Poljske, Italije i Njemačke i dvije nove konekcije prema Zračnoj luci Rijeka, iz Londona i Manchestera.
U ime turoperatora TUI David Burling, Helen Caron i Lucy Ling na sastanku s ministrom Cappellijem istaknuli su kako izvrsno posluju s našom zemljom te su napomenuli da planiraju uvesti novu turističku turu City break na relaciji Zagreb-Plitvice-Krka-Split.
Podsjećamo kako se hrvatska turistička ponuda ove godine na sajmu WTM predstavlja na štandu veličine 292,5m2, a na kojem će, uz Hrvatsku turističku zajednicu, svoju ponudu predstaviti i 23 suizlagača. Na sajmu sudjeluje oko 5000 izlagača čiju ponudu tijekom tri dana održavanja pregleda više od 51 tisuća posjetitelja. Procjenjuje se da se na sajmu WTM sklope poslovni ugovori u vrijednosti od gotovo 3 milijardi funti.