U Pragu održana poslovna radionica s više od 130 sudionika, a održane su i edukacije za više od 500 agenata najveće češke agencije Čedok

Objavljeno:

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Češkoj organiziralo je poslovnu radionicu Sell Croatia koja se 17. listopada održala u Pragu u Konferencijskom centru City i to po prvi puta kao samostalna radionica odvojena od Czech Travel Market sajma. Radionica je polučila izniman interes, kako čeških, tako i hrvatskih turističkih subjekata. Ukupan broj sudionika na radionici je bio 130 te su oni predstavljali 29 turističkih subjekata iz Hrvatske, dok je češku stranu predstavljalo 47 čeških partnera, odnosno turističkih agencija i turoperatora. Sudionike radionice je pozdravio opunomoćeni ministar u Veleposlanstvu RH u Pragu, gospodin Marin Žužul, koji je sve nazočne pritom pozvao na svečanost otkrivanja spomen ploče Augustu Šenoi na Karlovim namestima.

Cilj ove radionice je jačanje suradnje čeških i hrvatskih partnera koja za rezultat ima povećanje broj dolazaka i noćenja Čeha u Hrvatskoj, naročito u razdoblju pred i posezone. Dobar je znak da će češka aviokompanija Smart Wings nastaviti sa direktnim letovima iz Praga za Split i tijekom jeseni i zime, a novi let iz Praga za Zadar nedavno je najavio Ryanair što snažno potiče dolaske nautičara te čeških vlasnika kuća na Jadranu, a time i potrošnju u posezoni.

U dosadašnjem dijelu godine u Hrvatskoj je s tržišta Češke ostvareno oko 800.000 dolazaka i oko 5,5 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 1,5 posto u dolascima i noćenjima. Češki gosti najviše su boravili u Splitsko-dalmatinskoj županiji, a zatim slijedi Istarska, Zadarska županija te Primorsko-goranska županija. Češki gosti najviše su boravili u objektima u domaćinstvu sa udjelom većim od 50%, dok je 19% gostiju boravilo u hotelima, a 15,5% u kampovima. Najtraženije destinacije Česima po dolascima su Baška Voda, Gradac, Umag, Biograd na Moru, Omiš, Medulin, Crikvenica te Živogošće i Vodice.

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Češkoj organiziralo je i edukaciju te prezentaciju za agente najveće češke turističke agencije Čedok u gradovima Ostrava, Brno i Prag za preko 500 agenata, a održana je i prezentacija u Pragu za 270 agenata koja je pobudila snažan interes za novostima u hrvatskoj turističkoj ponudi.