Osim odličnih rezultata turističkog prometa ostvarenog tijekom ove godine s britanskog tržišta, s kojeg je tijekom prvih devet mjeseci ostvareno 794.000 dolazaka i više od 4 milijuna noćenja, što predstavlja rast od 8 posto, popularnost Hrvatske dodatno potvrđuju brojne medijske objave u nekim od najpopularnijih medijskih izdanja.
„Britanski ljubitelji putovanja odlično reagiraju na naše promotivne aktivnosti, a ukupna hrvatska turistička ponuda također je vrlo tražena na ovom tržištu. Navedeno dokazuje kontinuirani rast turističkog prometa i činjenica da ovo tržište zauzima sve čvršću poziciju među top 10 tržišta s kojih ostvarujemo najveći turistički promet“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako podaci sustava eVisitor pokazuju da je Hrvatska najpopularnija među mladim britanskim turistima.
U posebnom prilogu Financial Timesa, odnosno u znamenitom vikend izdanju „How To Spend It“, objavljena je velika reportaža o Korčuli te o hrvatskoj eno-gastronomskoj ponudi koja je prikazana kao visokokvalitetna. Hrvatska je predstavljena kao rastuća gastronomska destinacija s autentičnom food & wine scenom.
Također, u sklopu reportaže istaknuta je i kulturna scena uz neupitno jačanje britansko hrvatskih odnosa. Navedeni se prilog tiska u tiraži od gotovo 200.000 primjeraka te ostvaruje doseg od 2 milijuna čitatelja. Objava je dostupna u tiskanom izdanju te u online verziji.
Dodajmo, kako je usporedno na ITV televiziji emitiran prvi set emisija s fokusom na promicanje luksuznih i autentičnih destinacija centralne Dalmacije, eno-gastronomske ponude i kulturne baštine u sklopu njihovih popularnih nagradnih igri. Prilozi su imali doseg koji premašuje 14 milijuna gledatelja.