Direktor TZ-a predstavio Splitsko-dalmatinsku županiju 'Virtuosu', mreži za luksuzna putovanja

TZŽ referenca: Splitsko-dalmatinska
Objavljeno:

Hrvatska turistička zajednica putem Predstavništva u New York-u punopravni je član ‘Virtuosa’ - vodećih međunarodnih mreža putničkih posrednika za organizaciju luksuznih putovanja koja uz turoperatore, turističke agencije, putničke savjetnike, zrakoplovne kompanije, kruzing kompanije, prestižne hotele i hotelske lance okuplja i nacionalne turističke organizacije. Mreža ‘Virtuoso’ ima godišnji promet od više od 14 milijardi američkih dolara, što je čini najznačajnijom organizacijom u industriji luksuznih putovanja.

Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije uključila se već prošle godine u ovaj marketinški projekt kako bi povećala vidljivost turističke ponude Srednje Dalmacije na ogromnom tržištu SAD-a, posebno u segmentu luksuznih putovanja. 

Direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije Joško Stella je 6. rujna putem interneta održao 20 minutnu prezentaciju za 220 predstavnika agencija iz američkog sustava ‘Virtuoso’ kao dio edukativnog programa Advisor Development Training – Learning Engagement Advisor Program (L.E.A.P.)  s ciljem boljeg upoznavanja turističke ponude Splitsko-dalmatinske županije. Poseban naglasak bio je na hotelskoj ponudi, agencijskim programima, izletima u okolicu, festivalima, gastronomiji i svim segmentima ponude koji mogu biti zanimljivi gostima visoke platežne moći. Nakon završetka prezentacije direktor ureda odgovarao je na pitanja predastavnika agencija.

Američko tržište je važno za Split i Splitsko-dalmatinsku županiju te ostvaruje stalni porast. U 2017. godini bilo je 129.856 dolazaka američkih turista, koji su ostvarili 338.615 noćenja. Od siječnja do početka rujna na području županije je u 2018. godini boravilo 119.558  američkih turista, a ostvarili su 314.922 noćenja, što iznosi porast od 25 posto u dolascima i 24 posto u noćenjima u odnosu na 2017. godinu.