Zadarska dica za svoj grad: Vatreni najbolji ambasadori Zadra

TZŽ referenca: Zadarska
Objavljeno:
Zadarska dica
Sustav turističkih zajednica

Turistička zajednica Zadarske županije i Turistička zajednica grada Zadra iskoristile su spektakularan doček svojih srebrom ovjenčanih reprezentativaca, ZADARSKE DICE - Luke Modrića, Danijela Subašića, Šime Vrsaljka i Dominika Livakovića - za zajedničku promotivnu kampanju na elektroničkim medijima na četiri emitivna tržišta,  s posebno ciljanim urbanim područjima gradova u čijim klubovima igraju zadarski reprezentativci. 

Kod zadarskih je reprezentativaca specifično to što njihovi fanovi, ali i šira publika koja prati sport, znaju iz kojeg grada nogometaši dolaze, a zahvaljujući tome što zadarski Vatreni to rado i često ističu kao i njihovim zanimljivim životnim pričama vezanim za odrastanje i početke karijere u Zadru. 

Iznimno uspješna i u najboljem mogućem trenutku pokrenuta kampanja obuhvatila je tržišta Njemačke, Španjolske i Skandinavije, a realizirana je kroz kanale Facebook, Programmatic i Mobile. Zajednička kampanja turističkih zajednica Zadarske županije i grada Zadra ostvarila je oglasima na Facebooku visoki angažman korisnika i potvrdila kako su točno pogođene ciljne skupine, vrijeme objava kao i atraktivnost korištenih vizuala. O uspjehu provedene kampanje svjedoči i brojka od preko 3 milijuna isporučenih impresija koje su generirale 80.600 klikova preko svih kanala.