U Berlinu influencerima predstavljen Vis kao lokacija filma „Mamma Mia 2“

Objavljeno:

Snimanje drugog dijela hollywoodskog filama „Mamma Mia“ prošle godine na raznim lokacijama na otoku Visu izazvalo je puno interesa među filmskom publikom diljem svijeta. Poznati glumci okupirali su tada Vis i odradili snimanja za mjuzikl, a nakon godine dana pripreme film je konačno došao u filmske sale diljem svijeta, pa tako i u Njemačkoj.

U legendarnom kinu u Zoopalastu u Berlinu „Mama Mia 2“ premijerno je prikazan 19. srpnja, a HTZ je iskoristio priliku da se Hrvatska prikaže kao izvrsna lokacija za filmski turizam. Naime, u suradnji s PR agencijom Lieb Management, HTZ je pozvao 30 influencera na zajedničko gledanje premijere filama, odnosno na druženje u svrhu promocije Hrvatske prema multiplikatorima koje prati široka publika na društvenim mrežama.

Prilikom otvaranja manifestacije direktor Predstavništva HTZ-a u Njemačkoj Romeo Draghicchio predstavio je okupljenim influencerima Hrvatsku kao idealnu destinaciju za snimanje filmova i naglasio novosti u hrvatskom turizmu te razvoj trendova, a posebni osvrt zaslužio je otok Vis. Prisutnima je prikazan i promotivni spot HTZ-a s hrvatskim nogometašima i drugim poznatim osobama što je izazvalo dodatne simpatije publike iz koje su naglasili da su navijali za Hrvatsku.

Influenceri su bili zadovoljni s manifestacijom te su odmah objavili prve sadržaje na društvenim mrežama. Već je ranije Predstavništvo u Njemačkoj, u suradnji s TZ Splitsko-dalmatinske županije, odardilo grupno studijsko putovanje za predstavnike tiskanih medija na otok Vis kako bi se prikazale lokacije snimanja filma Mamma Mia, a prvi članci su već objavljeni.

Uz to, HTZ je u suradnji s turoperatorom FTi pokrenula promotivnu kampanju (video spot) koja će se prikazivati u raznim njemačkim kinima prilikom projekcija filma “Mamma Mia 2”. Promocija putem snimanja filmova pokazala se kao vrlo učinkovita te su u zadnjim godinama i njemačke produkcijske kuće snimale filmove u Hrvatskoj što je doprinijelo nastavku uspješnog trenda hrvatskog turizma na njemačkom tržištu.