Hrvatska turistička zajednica (HTZ) je i ove godine organizirala projekt Buy Croatia zdravstveni turizam 2018. koji uključuje studijsko putovanje inozemnih agenata specijaliziranih za ponudu zdravstvenog turizma te poslovne B2B radionice u cilju što kvalitetnije promocije zdravstvenog turizma Hrvatske. Poslovna radionica održala se u hotelu Omorika u Crikvenici, a radionici je prisustvovalo 11 inozemnih sudionika s njemačkog, švicarskog, austrijskog, francuskog, skandinavskog, češkog i ruskog tržišta te 16 domaćih gospodarskih subjekata specijalizirani za ponudu zdravstvenog turizma.
Studijsko putovanje odvijalo se u periodu 16. do 21. travnja 2018. te je obuhvatilo prezentaciju ponude i proizvoda zdravstvenog turizma sljedećih ciljanih destinacija: Zagreb s obilaskom prestižnih klinika koje dugi niz godina sudjeluju u razvoju i promociji zdravstvenog turizma Zagreba (specijalne klinike Bagatin, Svjetlost, IVF, Arithera), Ivanić Grad s posjetom Naftalanu, Stubičke Toplice s posjetom specijalnoj bolnici u okviru objekta Maksimilijan, Crikvenica s posjetom Thalassotherapiji, Oxy poliklinici i klinici Terme Selce i Opatiji s posjetom Thalassotherapiji i klinici Dr. Nemec.
Projekt je organiziran uz potporu i sudjelovanje Turističke zajednice grada Zagreba, Turističke zajednice Zagrebačke županije, Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije i Turističke zajednice Primorsko-goranske županije. Prezentacijom ponude zdravstvenog turizma obuhvaćenog širokog područja glavnog grada i okolice, kao i Kvarnera, inozemni sudionici stekli su uvid u dosadašnje uložene marketinške napore usmjerene na razvoj i ostvarenje konkurentnosti zdravstvenog turizma Hrvatske u odnosu na ostala tržišta te prezentacijom destinacija, stekli uvid u prednosti, odnosno prirodne predispozicije za razvoj i unaprjeđenje kvalitete ponude kroz nova strukturiranja lječilišnih, medicinskih i wellness destinacija.
Također, organizacijom poslovne radionice Buy Croatia omogućena je razmjena ponude i potražnje što ujedno doprinosi razmjeni znanja, informacija, novih iskustava i ideja, kao i napredovanja u pogledu ostvarenja većeg broja noćenja u segmentu zdravstvenog turizma, koji pokazuje pozitivne rastuće rezultate osobito u periodu izvan visoke sezonalnosti.