Prezentacija Kvarnera u Milanu

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

U milanskom hotelu „Principe di Savoia“ održana je prezentacija Kvarnera, koju su u suradnji s Predstavništvom HTZ-a u Italiji, organizirale TZ Kvarnera i TZG Raba. U opširnom predstavljanju novinarima i agentima, kojih se okupilo 60, prikazane su novosti u turističkoj ponudi Kvarnera kao jedne od najbližih destinacija s atraktivnom ponudom raznih segmenata turističke ponude za najraznovrsnije interese turista. Istaknute su i smještajne mogućnosti, a kako su Talijani, uz sunce i more, najviše zainteresirani za outdoor ponudu te za aktivni i zdravstveni turizam, prikazani su i navedeni segmenti ponude.

Posebno je istaknuta Rapska fjera, jedna od najpoznatijih manifestacija na Kvarneru, a zanimljivost je da otok Rab tijekom 2018. godine obilježava i slavi 50 godišnjicu potpisane povelje o bratimljenju s talijanskim San Marinom. Uz predstavnike medija, na prezentaciji Kvarnera u Milanu sudjelovali su partneri iz raznih turističkih agencija te predstavnici Cral-ova, odnosno korporativnih odjela raznih tvrtki, koje za svoje zaposlenike organiziraju putovanja.   

Prezentaciju je vodila i moderirala direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji, Viviana Vukelić, dok je Kvarner predstavila Vlasta Mastrović, voditeljica projekata TZ Kvarnera, a gospođa Ivana Matušan, direktorica TZG Raba predstavila je otok Rab.  Pozdravnim riječima sudionicime se obratila gospođa Iva Pavić, generalna konzulica RH u Milanu, koja je istaknula povezanost i prijateljstvo talijanskog i hrvatskog naroda.  

Gosti iz Italije oduvijek su bili među najvažnijim gostima na Kvarenru gdje u ukupnom turističkom prometu ostvaruju udio od 9%, dok na nacionalnoj razini u ukupno ostvarenim noćenjima Talijani ostvaruju udio od 5%. Talijansko tržište je specifično jer većina gostiju u Hrvatsku dolazi individualno, a manji dio organizirano putem posrednika. Uz to, Talijani su poznati po nešto kasnijem bukingu, odnosno kasnijem vremenu donošenja odluka o godišnjem odmoru, ali s obzirom na blizinu tržišta i navike gostiju, talijanski turisti dolaze tijekom cijele godine te tako pozitivno utječu na pred i posezonski turistički promet.