Fokus modula bio je na razvoju Sustava upravljanja posjetiteljima i strategijama, kao i na pronalaženju načina kako interese i upite potencijalnih gostiju pretvoriti u konkretnu prodaju. Razmotrili su se i zahtjevi za specifičnim informacijama različitih posjetitelja te se je pomoglo pri identificiranju najbolje poruke i medija kojima se mogu privući ciljani gosti.
Cilj mora biti pretvoriti sve zainteresirane kupce u stvarne posjetitelje, stoga je program obuhvatio korištenje usmjerenih marketinških tehnika za postizanje tog cilja. Jedan od načina bio je razvoj baze podataka potencijalnih gostiju, kojima se je potom moguće obratiti s ponudama koje su im privlačne i isplative.
Nadalje, razmotrile su se različite marketinške tehnike koje su uspješno primjenjivane u drugim zemljama i destinacijama, a to je uključivalo razvoj i implementaciju učinkovitih promocijskih strategija uključujući i odnose s javnošću te korištenje tehnika poput gerila marketinga za bolji pristup i privlačenje potencijalnih kupaca /posjetitelja.
Tijekom modula polaznici su se upoznali s primjenom najboljih praksi koje se odnose na pružanje informacija posjetiteljima. Tijekom ovog programa potaknulo se polaznike da identificiraju koje je najprikladnije rješenje za njihovu situaciju i mjesto.
Posljednja cjelina ovog programa nadogradila se na module od prošle godine s ciljem podrške razvoja kulture usmjerene na posjetitelje na destinaciji. Tijekom modula podijelila su se iskustva i praksa u razvoju „Destinacijske kulture usmjerene na posjetitelje“ koja pruža potpuni doživljaj za posjetitelje.
Program radionice
Ovaj program posebno je pripremljen kako bi omogućio turističkim organizacijama i njihovim članovima priliku da razmisle o postojećem sustavu za upravljanje posjetiteljima te istovremeno otkriju potencijal na koji dodatni način se može razviti. Čitav program referirao se na stvarne primjere iz Velike Britanije i ostalih svjetskih destinacija.
Vrijeme |
Tema |
Sadržaj |
10.00 – 10.10 |
Uvod i otvaranje |
Tko smo mi i o čemu ćemo danas razgovarati |
10.10 – 11:15 |
Privlačenje posjetitelja
|
Podizanje svijesti i pridobivanje interesa |
11.15 – 11.25 |
Kratka pauza |
Networking |
11.25 – 12.45 |
Pretvaranje interesa u prodaju
|
Korištenje marketinga i razvoj strategije. |
12.45 – 13.30 |
Pauza |
Networking i učenje od ostalih |
13.30 – 14.40 |
Pristup informacijama i drugim uslugama
|
Pružanje informacija koje klijenti trebaju i žele. |
14.40 – 14.50 |
Kratka pauza |
Networking |
14.50 – 15.45 |
Razvoj kulture usmjerene na posjetitelja u destinaciji
|
Stvaranje jasne vizije za destinaciju – koju vrstu kulture želimo imati – što želimo da ljudi govore o nama? |
15.45 – 16.00 |
|
Identificiranje potencijala mogućnosti i destinacije. Postavljenja ciljeva i mjera za uspjeh. |
Jon Thedham
Jon Thedham iskusni je britanski marketinški stručnjak, izvršni menadžer, konzultant, predavač, facilitator i poslovni trener s više od 20 godina iskustva i širokim portfolijom klijenata u profitnom i neprofitnom sektoru. Međunarodno iskustvo koje sada donosi u Hrvatsku, prikupio je predavajući i radeći na projektima zemalja Europske Unije (Velika Britanija, Francuska, Njemačka, Austrija, Grčka…), SAD-a, Kanadi i Japanu. Do sada je obavljao nekoliko viših menadžerskih i marketinških pozicija u komercijalnim sektorima različitih industrija, fokusirajući se na implementaciju strategije i razvoj poslovanja. Suradnik je Instituta za marketing (FCIM), završio je poslijediplomski studij marketinga (DipM) i MBA. Također posjeduje brojne coaching kvalifikacije i kvalifikacije povezane s upravljanjem.
Razvio je nacionalne programe učenja i „alate za mjerenje uspjeha“ za razne uslužne djelatnosti, a također je napisao i održao brojne programe iz područja lidershipa, strateškog menadžmenta, pregovaranja, marketinga, prodaje i uslužnosti prema klijentima radeći za različite tipove klijenata, uključujući internacionalne hotelske lance, globalne proizvođačke tvrtke, internacionalne banke, tehnološke kompanije, lokalne proizvođače, stručne prakse (liječnici, odvjetnici i sl.) i različite vrste uslužnih djelatnosti. Također, često je bio angažiran i kao poslovni konzultant za razvoj istih tih organizacija pomažući im pri tom u unapređenju standarda poslovanja i ostvarenju uspjeha.
Njegova relevantna iskustva u turističkoj industriji sastoje se od:
- Razvoja i održavanja edukacijskih programa za potporu višem menadžmentu u hotelskoj industriji (Thistle Hotels Senior Management Programme), direktno radeći s generalnim direktorima i prodajnim timovima s kojima razvija marketinške i prodajne strategije, te trenirajući direktno prvu liniju zaposlenika za razvoj prodajnih kompetencija
- Jedan je od autora nacionalnog projekta Velike Britanije „Welcome to Excellence“
- Četiri godine rada u službi prodaje i usluge klijentima za inozemnu turističku agenciju
- Razvoja prodajnih kompetencija za lanac malih hotela hotelske kuće Rank Organisation (danas dio Rank grupe)
- Kontinuiranog konzultantskog rada s osam hotela regije „North West” , kao i aktivan rad na on-line i osobnoj prodaji kapaciteta
- Razvoja i održavanja brojnih trening programa usmjerenih na razvoj prodaje na svim nivoima hotelskog poslovanja. Programi uključuju direktnu i indirektnu prodaju kroz različite kanale prodaje, uključujući i telefonsku prodaju
- Razvoja prodajnih i marketinških alata koji su pomogli više od 50 turističkih i hotelskih tvrtki regije North West of England
- Radi i kao prodajni savjetnik/coach prodajnih djelatnika u sektoru malih i srednjih hotelskih lanaca u Velikoj Britaniji
- Vodeći trener Janus PIM-a na Projektu HTZ-a za razvoj kompetencija zaposlenika turističkog sektora na nacionalnoj razini u 6 hrvatskih regionalnih centara tijekom 2013.godine
U praksi, pridruženi je direktor nagrađivanog strateškog i marketinškog plana, glavni je direktor razvoja internacionalne nagrađivane tehnološke kompanije, kao i facilitator učenja u organizacijama u kojima radi i s kojima surađuje. Kao gost predavač predaje na sveučilištima Boston College Lincolnshire, Lancaster University, Bradford University i UCLAN (University of Central Lancashire)