Kategorija:
Objavljeno:
Na drugom Forumu hrvatske kongresne industrije, održanom jučer u Zagrebu u organizaciji Hrvatske udruge profesionalaca kongresnog turizma (HUPKT), okupilo se osamdesetak predstavnika kongresne i insentiv industrije iz cijele zemlje te se tom prilikom raspravljalo o aktualnim temama iz sektora kao i glavnoj temi foruma - destinacijskom marketingu.
U sklopu Foruma Slaven Reljić, pomoćnik direktorice Hrvatske turističke zajednice za strateško planiranje i marketing, iznio je plan i strategiju brendiranja i promocije Hrvatske kao zemlje ne samo odmorišnog nego i destinacije poslovnog turizma, koji u novom Strateškom marketinškom planu hrvatskog turizma 2014.-2020. g. zauzima mjesto u skupini proizvoda s visokim prioritetom.
U segmentu poslovnog turizma Hrvatska turistička zajednica aktivno će u 2014. godini koordinirati brand strategiju, komunikacijsku i kreativnu strategiju te provoditi ostale tržišne aktivnosti poput online marketinga, offline marketinga kroz oglase u specijaliziranim časopisima, zatim kroz komuniciranje i isticanje proizvoda poslovnog turizma, edukaciju profesionalaca, edukacijska (studijska) putovanja organizatora putovanja te sajmove i posebne prezentacije.
Jednako tako, u planu je i novoosmišljeni Ambasador program, kojim će se, u suradnji s HUPKT-om, a u svrhu aktivnosti za pridobivanje tržišta međunarodnih asocijacija, poticati 'mobilizacija' svih hrvatskih predstavnika u različitim međunarodnim asocijacijama i institucijama koji se nalaze na visokim i utjecajnim položajima koji će se poticati na zalaganje u promicanju Hrvatske kao mjesta održavanja jednog od sljedećeg regionalnog, europskog ili svjetskog skupa njihovog međunarodnog društva. Naravno, u 2014. godini nastavit će se i intenzivna suradnja s dionicima poslovnog turizma, Savjetom za poslovni turizam Hrvatske turističke zajednice, regionalnim kongresnim uredima i turističkim zajednicama destinacija poslovnog turizma, HUPKT-om, Ministarstvom turizma RH, ali i svim zainteresiranim i relevantnim predstavnicima domaćeg i međunarodnog privatnog i javnog sektora, uključujući asocijacije ICCA i UIA, susjedne kongresne destinacije, opinion makere, stručne medije, ETC i UNWTO.
Inače, HUPKT je u sklopu foruma promovirao i prvi puta dodijelio nagrade "Amabasador hrvatskog kongresnog turizma", čiji su ciljevi promicanje kongresnog-insentiv turizma u Hrvatskoj, njeno pozicioniranje kao poželjne kongresne i insentiv destinacije i poticanje na kandidiranje Hrvatske kao domaćina u kongresno-insentiv industriji. Nagrade su dodijeljene u četiri kategorije, a dobili su ih Izaslanstvo Hrvatskog sabora u Parlamentarnoj skupštini NATO-a za lobiranje i organizaciju Parlamentarne skupštine NATO-a u Hrvatskoj ove godine, Bojan Biočina, predstojnik Klinike za kardijalnu kirurgiju KBC Zagreb, za uspješno trogodišnje lobiranje, kandidiranje i dovođenje 23. kongresa Svjetske udruge kardiotorakalnih kirurga u Hrvatsku, Sanja Vukov-Colić za uspješno organiziran Svjetski kongres kardiotorakalnih kirurga u Splitu te član HUPKT-a Tomislav Karamatić za Chevrolet Trax media u Arsenalu u Zadru.
U dvije godine postojanja HUPKT je stekao oko sto članova, okupivši sve važnije nacionalne subjekte uključene u organizaciju kongresa i insentiva, čime je postao i važan faktor u tom segmentu, ali i cjelokupnom hrvatskom turizmu.