Kategorija:
Objavljeno:
Hrvatska turistička zajednica, zajedno s 11 hrvatskih turističkih subjekata koji će predstaviti svoje programe za nadolazeću sezonu, predstavit će turističku ponudu Republike Hrvatske na jednoj od najznačajnijih turističkih burzi u svijetu World Travel Market (WTM) koja se od 4. do 7. studenog održava u Londonu.
Pred odlazak u London, direktorica Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić izjavila je: ''Britansko tržište iznimno nam je važno što potvrđuju i dodatno uloženi veliki napori u protekle dvije godine koji su rezultirali izvanrednim turističkim brojkama. Povećanje broja dolazaka u prvih devet mjeseci ove godine od 25 posto, odnosno noćenja od 26 posto, u odnosu na isto razdoblje prošle godine rezultat je uloženih napora, ali i sinergije cjelokupnoga sektora koji se dodatno aktivirao kako bismo se ovogodišnjim odličnim brojkama približili onima iz 1990. godine kada je Hrvatsku posjetilo više od 500.000 britanskih gostiju. Očekivanja za iduću godinu su velika, a dodatni poticaj dalo nam je održavanje ovogodišnje ABTA-ine konvencije, prve ikada održane u Hrvatskoj. Interes britanskih agenata, njih više od 500 koji su prisustvovali konvenciji u Dubrovniku, bio je izniman, što svakako raduje, ali i obvezuje za dalje. Ovogodišnji WTM bit će prilika za nastavak suradnje, ali i dodatno predstavljanje noviteta u hrvatskoj turističkoj ponudi.''
Prvoga dana sajma, 4. studenoga u 14:30 sati, održat će se konferencija za medije za strane i domaće predstavnike medija na kojoj će, nakon pozdravnih govora direktorice Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić i ministra turizma Darka Lorencina, direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Londonu Tonko Rilović predstaviti ključne aktivnosti za britansko tržište u 2014. godini te rezultate i aktivnosti ostvarene na britanskom tržištu u ovoj godini, kao i novosti u hrvatskoj turističkoj ponudi. Interes britanskih medija, kao i svake godine do sada, vrlo je velik te je već sada njih 65 potvrdilo svoj dolazak, a očekuje ih se 70 na konferenciji za medije.
HTZ je ovom prilikom organizirala i degustaciju hrvatskih maslinovih ulja tijekom koje će poznata britanska stručnjakinja za maslinova ulja, Judy Ridgway, predstaviti i degustirati različite vrste cijenjenog hrvatskog maslinovog ulja koje će tom prilikom biti ponuđeno na kušanje i predstavnicima medija. Inače, Judy Riggway je autorica četiriju knjiga o maslinovim uljima i više od 60 knjiga o hrani i vinu, a osam godina bila je međunarodni sudac za nagradu Zlatni lav, koja se tradicionalno dodjeljuje na venecijanskom filmskom festivalu.
Hrvatska turistička zajednica i ove godine aktivno na britanskom tržištu predstavlja hrvatsku turističku ponudu, a uvod u aktivnosti na londonskoj turističkoj burzi bile su ranije odrađene aktivnosti vezane uz Davis Cup, konferenciju za medije i sastanak s TUI-jem u listopadu, te najveće ovogodišnje događanje u Hrvatskoj, ABTA konvenciju u Dubrovniku.
Kao i svake godine, na štandu Hrvatske turističke zajednice, veličine 175m2, bit će odrađeni mnogi sastanci, među kojima svakako valja spomenuti British Airways, Jet2.com & Jet2holidays, TUI, CNN, Thomas Cook, Low Cost Travel Group, Orbitz Worldwide, ali i mnoge druge.
World Travel Market, vodeći svjetski sajam turističke industrije s tradicijom dužom od 30 godina, svake godine okuplja oko 50 tisuća turističkih profesionalaca, više od pet tisuća izlagača i oko tri tisuće predstavnika medija iz cijelog svijeta.
U okviru sajma, na kojem se tradicionalno predstavlja niz aktualnosti i trendova iz područja turizma, svake se godine održava i stotinjak stručnih skupova. Ove će godine tako na WTM-u ETC predstaviti novi promotivni film Europe i rezultate 18 –mjesečnog istraživanja ''Destination Europe 2020'' te potpisati Memorandum of Understanding s Brazilskom udrugom turoperatora.