Kategorija:
Objavljeno:
Hrvatska turistička zajednica nastavlja s realizacijom projekta edukacije namijenjenog sustavu turističkih zajednica te javnom i privatnom turističkom sektoru. Cilj ovog projekta zacrtanog Programom rada Hrvatske turističke zajednice za 2013. godinu jest osvijestiti primjenu suvremenih marketinških strategija, tehnologija i alata te unaprjeđenje marketinških znanja, a time i poboljšanje učinkovitosti promocije na mikro i makro razini.
Slijedom navedenog, Hrvatska turistička zajednica u suradnji s Institutom za turizam te tvrtkama Janus PIM i Algebra provodi specijalizirane obrazovne programe podijeljene u pet područja edukacije pomoću kojih će sudionici predavanja dobiti ne samo teorijska, nego i praktična znanja o načinima poboljšanja aktivnosti vezanih uz sve elemente marketinškog miksa. Edukacija je namijenjena rukovoditeljima i menadžerima na visokim pozicijama u javnom i privatnom sektoru, višem i srednjem menadžmentu sustava turističkih zajednica te predstavnicima svih segmenata turističke industrije (hotelijerstvo, kampovi, turističke agencije i dr.).
Nakon održanih po 7 predavanja, odnosno 7 modula, u Zagrebu i Osijeku u srpnju o.g., edukacija se nastavlja u periodu rujan - studeni na šest predviđenih lokacija (Zagreb, Osijek, Pula/Opatija, Zadar, Split i Dubrovnik) kako bi se u konačnici održalo po 14 seminara/modula u svakoj destinaciji iz pet područja edukacije:
1. Razvoj proizvoda,
2. Marketing u turističkoj industriji,
3. Komunikacijske i upravljačke vještine,
4. Informacijske tehnologije u turizmu,
5. Internet marketing.
Predavanja se odvijaju od 10.00 do 17.45 sati u organizaciji Hrvatske turističke zajednice. Broj mjesta je ograničen, a kotizacija se ne naplaćuje.
Prijave se vrše na http://business.croatia.hr/hr-HR/HTZ-Edukacija/Kalendar-seminara.
Slijedom navedenog, Hrvatska turistička zajednica u suradnji s Institutom za turizam te tvrtkama Janus PIM i Algebra provodi specijalizirane obrazovne programe podijeljene u pet područja edukacije pomoću kojih će sudionici predavanja dobiti ne samo teorijska, nego i praktična znanja o načinima poboljšanja aktivnosti vezanih uz sve elemente marketinškog miksa. Edukacija je namijenjena rukovoditeljima i menadžerima na visokim pozicijama u javnom i privatnom sektoru, višem i srednjem menadžmentu sustava turističkih zajednica te predstavnicima svih segmenata turističke industrije (hotelijerstvo, kampovi, turističke agencije i dr.).
Nakon održanih po 7 predavanja, odnosno 7 modula, u Zagrebu i Osijeku u srpnju o.g., edukacija se nastavlja u periodu rujan - studeni na šest predviđenih lokacija (Zagreb, Osijek, Pula/Opatija, Zadar, Split i Dubrovnik) kako bi se u konačnici održalo po 14 seminara/modula u svakoj destinaciji iz pet područja edukacije:
1. Razvoj proizvoda,
2. Marketing u turističkoj industriji,
3. Komunikacijske i upravljačke vještine,
4. Informacijske tehnologije u turizmu,
5. Internet marketing.
Predavanja se odvijaju od 10.00 do 17.45 sati u organizaciji Hrvatske turističke zajednice. Broj mjesta je ograničen, a kotizacija se ne naplaćuje.
Prijave se vrše na http://business.croatia.hr/hr-HR/HTZ-Edukacija/Kalendar-seminara.