Kategorija:
Objavljeno:
U skladu s nedavno predstavljenom novom sistematizacijom Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, koja za cilj ima unapređenje produktivnosti i efikasnosti samog ureda, ovih su dana unaprijeđeni postojeći djelatnici Glavnog ureda HTZ-a, a tim zaposlenika je pojačan i stručnjakom iz privatnog sektora.
Tako je Ivan Arambašić imenovan pomoćnikom direktorice za razvoj ponude i upravljanje destinacijom, Renata Deželjin pomoćnicom direktorice za unapređenje prodaje i odnose s partnerima, a Slaven Reljić pomoćnikom direktorice za strateško planiranje i marketing.
Ivan Arambašić zaposlen je u Hrvatskoj turističkoj zajednici od 2005. godine, a od 2008. do 31.7.2013. obnašao je funkciju voditelja Službe za nadzor i javnu nabavu. Na novoj funkciji pomoćnika direktorice za razvoj ponude i upravljanje destinacijom bit će odgovoran za djelotvorno upravljanje sustavom turističkih zajednica kroz proaktivnu koordinaciju i edukaciju sustava turističkih zajednica usmjerenih na stvaranje destinacijske menadžment i marketing organizacije, destinacijskih menadžment kompanija, za razvoj turističke ponude i upravljanje destinacijama, te za efikasan nadzor sustava turističkih zajednica.
Renata Deželjin je djelatnica Hrvatske turističke zajednice od 1997. godine, a u razdoblju od 2009. godine do 31.7.2013. je bila voditeljica Službe za studijska putovanja i odnose s javnošću. Kao pomoćnica direktorice za unapređenje prodaje i odnose s partnerima odgovara za utemeljenje i održavanje unapređenja prodaje i odnose s partnerima te koordiniranje poslova u predstavništvima i ispostavama u inozemstvu, u cilju održanja i poboljšanja položaja hrvatskog turizma na međunarodnom i domaćem turističkom tržištu, povećanja broja turističkih dolazaka u pred i posezoni te u kontinentalnoj Hrvatskoj, kao i primjenu djelotvornog mehanizma mjerenja učinkovitosti provedenih aktivnosti unapređenja prodaje i odnosa s poslovnim partnerima.
Nova sistematizacija Glavnog ureda HTZ-a predviđa osnivanje novog sektora zaduženog za strateško planiranje i marketing, sukladno zahtjevima tržišta i trendovima poslovanja u turizmu. U tom će dijelu tako biti objedinjeni svi poslovi vezani uz strateško planiranje i marketing, a funkcija pomoćnika direktorice u tom području zahtijeva vrsna specijalistička znanja iz područja turizma i marketinga, strateškog planiranja i analiza te je stoga pojačanje došlo iz privatnog sektora. Slaven Reljić ima gotovo dvadesetogodišnje iskustvo u svim segmentima turizma, obnašajući cijeli niz poslova od onih operativnih do menadžerskih, a kao posljednje ističemo rad na poziciji direktora DMC i PCO agencije u razdoblju od 2003. do 31.7.2013. Kao pomoćnik direktorice za strateško planiranje i marketing odgovara za strateško planiranje i primjenu suvremenih znanja i vještina te najnovijih tehnologija na području marketinga turizma, utemeljenu na istraživanjima tržišta, kreativnim rješenjima i dobro ustrojenoj marketinškoj infrastrukturi, s primarnim ciljevima poboljšanja imidža i položaja hrvatskog turizma na međunarodnom turističkom tržištu, stvaranja i održavanja prepoznatljivog, dosljednog i konzistentnog brenda turizma Hrvatske, povećanja broja turističkih dolazaka u pred i posezoni te u kontinentalnoj Hrvatskoj, a sve uz primjenu djelotvornog mehanizma mjerenja učinkovitosti provedenih promotivnih aktivnosti.
Tako je Ivan Arambašić imenovan pomoćnikom direktorice za razvoj ponude i upravljanje destinacijom, Renata Deželjin pomoćnicom direktorice za unapređenje prodaje i odnose s partnerima, a Slaven Reljić pomoćnikom direktorice za strateško planiranje i marketing.
Ivan Arambašić zaposlen je u Hrvatskoj turističkoj zajednici od 2005. godine, a od 2008. do 31.7.2013. obnašao je funkciju voditelja Službe za nadzor i javnu nabavu. Na novoj funkciji pomoćnika direktorice za razvoj ponude i upravljanje destinacijom bit će odgovoran za djelotvorno upravljanje sustavom turističkih zajednica kroz proaktivnu koordinaciju i edukaciju sustava turističkih zajednica usmjerenih na stvaranje destinacijske menadžment i marketing organizacije, destinacijskih menadžment kompanija, za razvoj turističke ponude i upravljanje destinacijama, te za efikasan nadzor sustava turističkih zajednica.
Renata Deželjin je djelatnica Hrvatske turističke zajednice od 1997. godine, a u razdoblju od 2009. godine do 31.7.2013. je bila voditeljica Službe za studijska putovanja i odnose s javnošću. Kao pomoćnica direktorice za unapređenje prodaje i odnose s partnerima odgovara za utemeljenje i održavanje unapređenja prodaje i odnose s partnerima te koordiniranje poslova u predstavništvima i ispostavama u inozemstvu, u cilju održanja i poboljšanja položaja hrvatskog turizma na međunarodnom i domaćem turističkom tržištu, povećanja broja turističkih dolazaka u pred i posezoni te u kontinentalnoj Hrvatskoj, kao i primjenu djelotvornog mehanizma mjerenja učinkovitosti provedenih aktivnosti unapređenja prodaje i odnosa s poslovnim partnerima.
Nova sistematizacija Glavnog ureda HTZ-a predviđa osnivanje novog sektora zaduženog za strateško planiranje i marketing, sukladno zahtjevima tržišta i trendovima poslovanja u turizmu. U tom će dijelu tako biti objedinjeni svi poslovi vezani uz strateško planiranje i marketing, a funkcija pomoćnika direktorice u tom području zahtijeva vrsna specijalistička znanja iz područja turizma i marketinga, strateškog planiranja i analiza te je stoga pojačanje došlo iz privatnog sektora. Slaven Reljić ima gotovo dvadesetogodišnje iskustvo u svim segmentima turizma, obnašajući cijeli niz poslova od onih operativnih do menadžerskih, a kao posljednje ističemo rad na poziciji direktora DMC i PCO agencije u razdoblju od 2003. do 31.7.2013. Kao pomoćnik direktorice za strateško planiranje i marketing odgovara za strateško planiranje i primjenu suvremenih znanja i vještina te najnovijih tehnologija na području marketinga turizma, utemeljenu na istraživanjima tržišta, kreativnim rješenjima i dobro ustrojenoj marketinškoj infrastrukturi, s primarnim ciljevima poboljšanja imidža i položaja hrvatskog turizma na međunarodnom turističkom tržištu, stvaranja i održavanja prepoznatljivog, dosljednog i konzistentnog brenda turizma Hrvatske, povećanja broja turističkih dolazaka u pred i posezoni te u kontinentalnoj Hrvatskoj, a sve uz primjenu djelotvornog mehanizma mjerenja učinkovitosti provedenih promotivnih aktivnosti.