U Zagrebu i Osijeku krenule edukacije o marketinškim znanjima

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
Edukacija u Zagrebu
U organizaciji Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice danas su započele edukacije za predstavnike turističkih zajednica javnog i privatnog sektora. Edukacije su se paralelno održale u hotelu DoubleTree by Hilton u Zagrebu i u hotelu Osijek u Osijeku, a okupile su velik broj zainteresiranih sudionika.
U Zagrebu je nazočne pozdravila direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić koja je rekla kako Hrvatska turistička zajednica sukladno Programu rada za 2013. godinu ima za cilj edukaciju predstavnika turističkih zajednica te javnog i privatnog sektora kako bi unaprijedili svoja marketinška znanja i poboljšali učinkovitost promidžbe.
Naglasila je da je kvalitetno upravljanje destinacijom ključ njezinog uspjeha, a turističke zajednice i privatni sektor moraju pritom kvalitetnije i uspješnije surađivati kako bi poboljšali kvalitetu usluga te općenito ostvarili prepoznatljivost pojedinog odredišta na turističkom tržištu. Cilj edukacije koju provodimo je povećanje sveopće učinkovitosti i primjene najnovijih osnovnih i naprednih marketinških znanja, tehnologija i trendova u poslovanju turističkih zajednica i subjekata javnog i privatnog turističkog sektora, zaključila je Matešić.
Edukacija na temu „Razvoj složenih turističkih proizvoda za tržište posebnih interesa u destinaciji“ održana je u Zagrebu. Predavač je bio Jon Thedham iz Velike Britanije, iskusni izvršni menadžer, konzultant, facilitator i poslovni trener Janus PIM-a s gotovo 20 godina iskustva i širokim portfolijom klijenata u profitnom i neprofitnom sektoru te osobnim iskustvom u radu i potpori turističkoj industriji. Zahvaljujući svojoj stručnosti, razvio je i održao brojne edukacije fokusirane na razvoj proizvoda, prodaje i uslužnosti prema klijentima u turističkoj djelatnosti te je jedan od autora nacionalnog projekta Visit Britain - Welcome to Excellence.
Istovremeno je u Osijeku tema edukacije bila „Internet prodaja za pojedine segmente turističke industrije“. Predavači su bili Krešimir Drvar i Sanja Trbojević. Krešimir Drvar je stručnjak za optimizaciju stranica za tražilice, oglašavanje na tražilicama s fokusom na Performance marketing / Conversion Rate Optimization s više od 5 godina iskustva na poslovima online marketinga i online prodaje u području turizma. Sanja Trbojević, voditeljica je online marketinga i razvoja web-a u privatnom turističkom sektoru s više od 10 godina iskustva u internet prodaji na europskom i domaćem tržištu te će zasigurno primjerima iz prakse dati presjek primjera u struci.