Intenzivna promidžba na njemačkom tržištu

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
Uoči ulaska Hrvatske u Europsku uniju, čiji se datum preklapa s početkom sezone najviše turističke posjećenosti u našoj zemlji, u organizaciji Hrvatske turističke zajednice u tijeku su intenzivne promidžbene aktivnosti na njemačkom tržištu. 
Nakon edukativnih radionica s turističkim agentima, sajmova i posebnih prezentacija hrvatske turističke ponude, odrađenih u prva četiri mjeseca ove godine, tijekom svibnja u našoj su zemlji boravile ekipe najvažnijih njemačkih televizijskih postaja i njihovih regionalnih podružnica, a njihovi dolasci nastavit će se sve do sredine lipnja. Kako bi se u povodu ulaska Hrvatske u Europsku uniju snimile tematske reportaže koje pokrivaju različita područja, od kulture, povijesti i turizma do brojnih zanimljivosti, Glavni ured Hrvatske turističke zajednice, u suradnji sa sustavom turističkih zajednica za njemačke je medije organizirao putovanja u različite dijelove Hrvatske. Pored televizijskih reportaža i specijalnih emisija, u posebnom izdanju srpanjskog broja časopisa GEO, GEO Saison, koje izlazi 19. lipnja izaći će i reportaža o Hrvatskoj na čak 16 stranica. S obzirom na podatke njemačkih turoperatora, najave bukinga za Hrvatsku zasad su zadovoljavajuće, a Neckermann je proširio svoju ponudu aranžmana za Hrvatsku, ističući nas kao destinaciju koja „nudi ponešto za svačiji džep“ te posebno naglašavajući brojnost i kvalitetu manifestacija koje privlače sve veći broj gostiju mlađe dobi. Također, prema istraživanju GFK čiji su rezultati objavljeni krajem travnja, Nijemci su ove godine, unatoč nastavku globalnih recesijskih trendova, skloni potrošnji te ne planiraju štedjeti na putovanjima, što je za Hrvatsku, kao jednu od njihovih omiljenih destinacija, itekako značajno.