Meri Matešić gostovala na Tvitomaniji

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
Tvitomanija
Direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić na panelu o društvenim mrežama u turizmu u sklopu regionalne konferencije Tvitomanija istaknula je kako je Hrvatska turistička zajednica prisutna na čak 9 društvenih mreža, među kojima se ističe aktivna zajednica na Facebooku, na kojem Hrvatska turistička zajednica ima više od 810 tisuća fanova i koja je četvrta najveća takva zajednica u svijetu.
Na panelu koji se održao 9. svibnja u hotelu Novi Spa Hotels & Resort sudjelovalo je četvero izlagača: Irena Peršić-Živadinov iz Turističke zajednice Kvarnera, Ilija Brajković iz agencije Akcija te direktorica hotela Zvonimira Orešar. 
Govoreći o važnosti novih medija, Matešić je napomenula kako Hrvatska turistička zajednica provodi online oglašavanje, s očekivanim godišnjim porastom te je dodala kako među ostalim provodi niz aktivnosti kojima Hrvatsku predstavlja na internetu i preko oglasnih kampanja na Googleu i vodećim portalima s ciljanih emitivnih tržišta, a napomenula je i kako su u Hrvatskoj mali iznajmljivači prvi prepoznali potencijal oglašavanja na internetu. 
Na konferenciji je istaknuto i kako je komunikacija preko društvenih mreža dvosmjerna i trenutačna, što je od velike koristi turističkom sektoru koji na ovaj način u stvarnom vremenu dobiva povratnu informaciju o uslugama, bile one prigovori ili pohvale. Ilija Brajković napomenuo je kako primarni cilj društvenih mreža nije prodaja, nego građenje vlastitog brenda, koji kasnije može pomoći u konačnom odabiru destinacije.