Kategorija:
Objavljeno:
U organizaciji Ureda za kulturni turizam Hrvatske turističke zajednice, Turističke zajednice Kvarnera i Turističke zajednice grada Malog Lošinja, 8. svibnja 2013. godine u Palači Fritzy u Malom Lošinju s početkom u 10,00 sati održat će se seminar edukacije za kulturni turizam na temu „Tržišno pozicioniranje, branding i promocija kulturno-turističkog proizvoda“. Dr. sc. Renata Tomljenović s Instituta za turizam upoznat će sudionike s načinom kako pozicionirati svoj proizvod na tržištu, kako ga predstaviti željenom i potencijalnom tržištu, odnosno segmentu i kojim marketinškim alatima. Ciljne skupine su nositelji kulturno-turističke ponude koji već imaju definiran konkretni kulturno-turistički proizvod, no žele uspješno plasirati proizvod na tržište te ostvariti veću ekonomsku i društvenu korist. Tematika će se tako vezati uz idejni projekt „Apoksiomen na Lošinju“ i razradu sukladnog destinacijskog doživljaja.
Jedan od ciljeva Ureda za kulturni turizam Hrvatske turističke zajednice je sustavno poticati, razvijati i koordinirati inicijative razvoja kulturno-turističkih proizvoda. Kako bi nositeljima kulturno turističke ponude pomogli pri kreiranju kulturno-turističkih proizvoda, Ured već nekoliko godina organizira i edukativne seminare za kulturni turizam, a ove godine je prvi seminar edukacije održan u Grubišnom polju na temu „Destinacijski menadžment u kulturnom turizmu“.