Kategorija:
Objavljeno:
Žiri Udruženja brazilskih turističkih novinara (ABRAJET) proglasio je Hrvatsku najboljom međunarodnom destinacijom za turiste iz Brazila, dodijelivši joj priznanje u sklopu godišnjih nagrada „Os Dez Mais do Turismo” (Najboljih deset turizma). Ova se nagrada smatra najvećim i najvažnijim turističkim priznanjem u Brazilu, a već 28 godina dodjeljuje je Brazil Travel News, medijska grupacija pod čijim se krovom nalazi nekoliko vodećih brazilskih turističkih časopisa i televizijskih emisija. Prilikom odabira najbolje međunarodne destinacije, novinari ne biraju između već nominiranih zemalja, nego u konkurenciju ravnopravno ulaze sve zemlje svijeta, a proteklih je godina ovo priznanje uručeno tradicionalno popularnim odredištima za goste iz Brazila, poput Orlanda, Velike Britanije i Floride. Nagrada će biti dodijeljena na posebnoj svečanosti koja će se održati 7. svibnja u Sao Paolu. Ovo važno priznanje još je jedna potvrda rastuće popularnosti Hrvatske među brazilskim turoperatorima i turističkim novinarima, koji su veliki interes za Hrvatsku iskazali u proteklih nekoliko godina i prilikom sudjelovanja na posebnim poslovnim radionicama „Buy Croatia“ u organizaciji Hrvatske turističke zajednice. Poslovne radionice bile su upotpunjene i studijskim putovanjem novinara i agenata, a rezultat istih bilo je i održavanje Skupštine južnoameričkog turoperatora „Europamundo“ u listopadu 2011. godine u Zagrebu. O atraktivnosti Hrvatske kao turističke destinacije svjedoči i kontinuirani rast broja posjetitelja i broja noćenja s tržišta Brazila u proteklih nekoliko godina. Tako je u 2011. broj dolazaka brazilskih turista porastao za 56%, dok je broj noćenja porastao za 59%, a trend rasta nastavio se i u 2012., kad je u odnosu na 2011. Hrvatsku posjetilo 44% više turista, koji su ukupno ostvarili 31% više noćenja. Priznanje prati i pojačana medijska promidžba unutar programa grupacije Brazil Travel News u narednih nekoliko mjeseci, čime će Hrvatsku upoznati još veći broj turoperatora, agenata i drugih članova industrije, kao i samih turista. Kao jedan od najvećih turističkih medijskih sadržaja grupacije Brazil Travel News ističe se tjedna emisija TV Travel News koju prati preko 6 milijuna Brazilaca, a koja donosi novitete iz industrije i destinacija. Od ostalih medija tu je Brazil Travel News Magazine, mjesečnik posvećen destinacijama koji se distribuira i članovima industrije i turistima, kvartalni časopis Trading te godišnji časopis Lua de Mel posvećen destinacijama za provod medenog mjeseca.