Promocija Dubrovnika u Španjolskoj

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
Potaknuti najavom o premijernom prikazivanju prve epizode treće sezone planetarno popularnog serijala Game of Thrones u Dubrovniku, Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Madridu i Turistička zajednica grada Dubrovnika osmislili su i uz pomoć sponzora realizirali boravak TV ekipe španjolske TV postaje Canal Plus i dvoje istaknutih španjolskih blogera - Maria Dolores Garcia Martin i Galo Martin tijekom ožujka u Dubrovniku. Popularnost serijala Game of Thrones u Španjolskoj vrlo je velika, a važnost španjolskog tržišta za Dubrovnika također neupitna. Boravak novinara u Dubrovniku uključivao je obilazak svih lokacija snimanja serijala, nazočnost pretpremijernom prikazivanju prve epizode , večeru s tematskim jelima iz ovog serijala i snimanje niza kratkih priloga s Dubrovčanima koji su sudjelovali u logističkom radu na snimanju. U suradnji avio – kompanije Vueling i hotela Valamar Lacroma Dubrovnik, pokrenuta je i nagradna igra s glavnim zgoditkom -boravkom u Dubrovniku. Prijedlog suradnje s TV postajom Canal Plus koja ima ekskluzivno pravo emitiranja HBO serijala u Španjolskoj, dobio je svoj oblik nakon završetka press-putovanja u Dubrovnik. Prije svakog nastavka serijala bit će emitirane posebne emisije koje traju oko 20 minuta od kojih će 5-6 minuta biti posvećeno Dubrovniku. http://www.canalplus.es/juego-tronos/portada/
Drugi dio promocije Hrvatske, Dubrovnika i Hotela Valamar Dubrovnik Babin kuk je kampanja koja prati lansiranje aplikacije Vive Poniente koju je Canal Plus razvio za iPhone, iPad i Android smartphone i tablete koja se komunicira putem web-a, TV-a i socijalnih mreža http://www.canalplus.es/juego-tronos/vive-poniente/ Interakcija s ljubiteljima serijala potencirana je upravo kroz nagradnu igru , s najvrednijom nagradom – putovanjem u Dubrovnik, boravkom u hotelu Valamar Lacroma Dubrovnik, te naravno tematskim razgledanje grada „Putevima Igre prijestolja“ uz suradnju Vuelinga i kompanije Valamar Dubrovnik Babin kuk, Predstavništva HTZ-a Madrid i TZ grada Dubrovnika. Uz web-stranicu http://www.canalplus.es/juego-tronos/vive-poniente,društvene mreže TV kuće Canal Plus također su vrlo posjećene, tako Facebook stranica Canal Plusa ima skoro 45 000 pratitelja, FB Igre prijestolja gotovo 89 000 https://www.facebook.com/juegodetronos?fref=ts, Twitter Canal Plus više od 33 000, te twitter Game of Thrones u Španjolskoj oko 13 000. Uz sve akcije koje provodi Canal Plus treba dodati aktivnosti zrakoplovne kompanije Vueling koja najavljuje da će tijekom mjeseca lipnja imati promidžbenu akciju / nagradnu igru na svom FB (350.000 pratitelja), https://www.facebook.com/Vueling?fref=ts na temu Game of Thrones i s nagradnom igrom promovirajući svoje letove za Dubrovnik. Na završetku emitiranje treće sezone serijala Canal Plus će emitirati izvlačenje nagrada, kad će jedan dio emisije biti posvećen Dubrovniku. Uz navedeno na blogu YONOMEABURRO http://yonomeaburro.blogspot.com/ objavljeno je nekoliko zapisa iz Dubrovnika kao i na stranici Ocholeguas http://www.ocholeguas.com/2013/04/01/europa/1364808692.html

Procijenjena marketinška vrijednost svih aktivnosti na španjolskom tržištu koje je važno za Dubrovnik uz sve TV priloge i objavljene napise, te nagradnu igru na mobilnim aplikacijama iznosi oko 364 tisuće eura, uz promotivne efekte koji se multipliciraju upravo putem modernih sredstava komunikacije. Uz promociju Dubrovnika kao odredišta snimanja serijala Game of Thrones, navedene aktivnosti u Španjolskoj prva su kampanja koja se ciljano obraća ljubiteljima serijala na inozemnim tržištima.