Kategorija:
Objavljeno:
U uredima Istarske razvojne turističke agencije (IRTA) 19. ožujka 2013. godine u Puli, održan je radni sastanak direktorice Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić s predstavnicima istarskog turizma, direktorom Turističke zajednice Istre Denisom Ivoševićem i Sinišom Miljevićem, direktorom IRTA-e. Upoznavanje s tijekom aktivnosti na pripremi sezone i dočeka gostiju povodom predstojećih uskrsnih blagdana uveli su sugovornike u glavnu temu sastanka - prezentaciju Istarske razvojne turističke agencije, njezine organizacijske strukture i aktivnosti koje provodi kao i rada kontaktnog centra Istre kojim rukovodi. Po usvajanju strateških dokumenata razvoja elektroničkog marketinga 'Strategija e-marketinga' i 'Izvedbeni plan Kontakt i prodajnog centra: e-Istra', u sklopu kojih je određen novi poslovni model, IRTA je postala nositelj najvećeg dijela aktivnosti na području e-marketinga koji predstavlja prioritetni segment rada. Online komunikacije su i među najvažnijim aktivnostima predviđenima u 2013. godini s naglaskom na rast i razvoj. Rad na području online komunikacija potpora je uspješnom repozicioniranju i restrukturiranju Istre kao turističke destinacije. Osnovni preduvjet za efikasnu provedbu projekta e-marketing je sinergija TZ Istarske županije, IRTA-e, turističkih zajednica gradova i mjesta, hotelskih kompanija i ostalih pružatelja usluga u turizmu na području županije, u čijoj koordinaciji TZ Istre aktivno sudjeluje. Suradnja s IRTA-om s jedne je strane usmjerena k razvoju destinacijskog web portala Istre i društvenih mreža te s druge strane, u okviru Info i prodajnog centra Istre, ka unaprjeđenju sustava direktne prodaje smještajnih kapaciteta. U razgovoru s djelatnicima Info i prodajnog centra Istre, direktorica Matešić upoznala se s radom centra koji nudi informativne i prodajne usluge korisnicima. Tijekom 2012. u info sustav i web stranice uneseni su podaci za gotovo 4.000 apartmana, 170 kuća za odmor i 500 soba čime se nastavlja izravna suradnja s lokalnim turističkim zajednicama i iznajmljivačima, a u cilju prezentacije i izravne prodaje smještajnih kapaciteta unutar ovog segmenta smještajne ponude u destinaciji. Ciljevi zadani za ovu godinu jesu povećanje broja ostvarenih rezervacija, povećanje broja poslanih ponuda za smještajne usluge, nastavak pružanja potpore važnijim turističkim projektima kao što je primjerice Istra Inspirit, te pokretanje novog ciklusa edukacije agenata call centra. Kao aktivnost koja je započela tijekom 2012. godine, u 2013. se nastavlja i komunikacija sa zajednicom putem društvenih mreža, posebice Facebooka i Twittera. Misija rada Istarske razvojne turističke agencije provodi se preuzimanjem aktivne uloge u kreiranju razvoja turizma Istre te poticanja konstruktivne suradnje na svim razinama s intencijom moderniziranja razvojnih procesa u kojem se isprepliću zajednički interesi privatnog i javnog sektora. Međusobna suradnja privatnih subjekata, međusobna suradnja javnih subjekta te posebno suradnja privatnog i javnog sektora s posebnim naglaskom na jedinice lokalne samouprave, predstavljaju fokus rada IRTA-e jer se na taj način želi utjecati na brži i jasno definirani razvoj s osnovnom misijom povezivanja interesa razvoja i pronalaženja optimalnih rješenja na putu implementacije Master plana razvoja turizma Istre, a s osnovnim ciljem repozicioniranja i restrukturiranja Istre kao turističke destinacije.