Održana prva radionica na temu izrade operativnog marketinškog plana za 2013. godinu

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
Odbor za koordinaciju projekta  izrada Operativnog  programa rada_1
U Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice, 24. svibnja 2012. godine održana je prva radionica s Odborom za koordinaciju projekta i nakon toga s članovima Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice na temu izrade operativnog marketinškog plana za 2013. godinu.
Tema radionice bilo je definiranje ciljeva marketinških aktivnosti u 2013. pri čemu su THR i Horwath Consulting, koji izrađuju prijedlog operativnog marketinškog plana Hrvatske turističke zajednice za 2013. godinu, uvodno predstavili proces izrade i donošenja navedenog dokumenta te postignute rezultate hrvatskog turizma u razdoblju 2002. do 2010. godine.
U promatranom razdoblju Hrvatska je u turizmu ostvarila prosječni rast od 8,8%, što je znatno iznad prosjeka za cijeli Mediteran, koji je ostvario rast od 3,5%. Hrvatska je tako povećala svoj udjel u turizmu Mediterana na 3,3%, a u promatranom je razdoblju ostvarila i porast snage brenda popevši se sa 50. na 40. mjesto na ljestvici turističkih zemalja. Najviše je pritom prepoznatljiva po prirodnim ljepotama, za koje je, prema percepciji tržišta, na visokom devetom mjestu u svijetu.
Postignuti rezultati dobar su temelj za daljnje aktivnosti, ali zbog ograničenja sredstava Hrvatske turističke zajednice i promjena na globalnom tržištu, u 2013. godini koja je tranzicijska godina do donošenja nove strategije razvoja turizma, a nakon toga i novog strateškog marketinškog dokumenta, aktivnosti moraju biti usmjerene na ključne ciljeve i tržišta, kao i na manji broj aktivnosti, taktika i alata kako bi se postigla željena poboljšanja. Prijedlog operativnog marketinškog plana za 2013. godinu trebao bi se stoga bazirati na osvježenom i inoviranom marketinškom pristupu što je uvjet za održavanje naše konkurentnosti na Mediteranu. Dogovoreno je da će se druge dvije radionice održati 19. lipnja, odnosno 9. srpnja 2013. godine.