Kategorija:
Objavljeno:
Međunarodni turistički sajam CROTOUR otvoren je danas na Zagrebačkom velesajmu gdje će se, do 12. svibnja predstaviti 258 izlagača iz 16 zemalja. Pored ovog, istovremeno će se održati još 3 specijalizirana sajma, "Inga", sajam hrane, pića i gastronomskih inovacija, "Vinovita", sajam vina i opreme za vinarstvo i vinogradarstvo te "Hotel&Gastroteh", izložba hotelsko-ugostiteljske opreme i cateringa.
Zamjenik ministra turizma, Oleg Valjalo prigodom otvorenja sajma istaknuo je kako turizam ima velik značaj u razvoju cjelokupnog gospodarstva ne samo zbog izravnih gospodarskih učinaka nego i činjenice da turistička potrošnja značajno pridonosi povećanju razmjerno malog nacionalnog tržišta omogućavanjem takozvanog nevidljivog izvoza. Dodao je kako je danas turizam izišao iz okvira industrije i postao društveno-ekonomski fenomen. Njegov daljnji razvoj i formiranje proizvoda i otvaranje novih destinacija trebao bi biti rezultat prethodnih iskustava u kombinaciji s novim trendovima i željama turističkih potrošača, imajući na umu specifičnost regije i načela održivog razvoja. Strategijom razvoja hrvatskog turizma želi se definirati dugoročna vizija i ciljevi turizma koji će omogućiti sustavan pristup i jasno postavljanje smjernica za upravljanje turizmom te povlačenje sredstava iz fondova EU-a. Strategija koja je u izradi bit će prva prava strategija turizma od samostalnosti Hrvatske, rekao je Valjalo.
Tijekom četiri dana trajanja sajmova bit će održano i niz stručnih skupova, radionica i prezentacija. Na štandu Hrvatske turističke zajednice u paviljonu 7 bit će predstavljena turistička ponuda naše zemlje, a 11. svibnja 2012. godine Hrvatska turistička zajednica organizira stručni skup pod nazivom „Stanje na emitivnim turističkim tržištima". Kroz izlaganja direktora i voditelja predstavništava Hrvatske turističke zajednice u inozemstvu, bit će predstavljeni aktualni podaci s tržišta po pitanju tržišnih trendova, prodaje programa za Hrvatsku i perspektive za naredne mjesece. Hrvatska turistička zajednica organizira i poslovnu radionicu Buy Croatia, posljednjeg dana sajma, 12. svibnja, a na njoj će se susresti predstavnici domaćih i inozemnih turističkih agencija i ostalih profesionalaca iz turističke industrije. Poslovna radionica okupit će turističke djelatnike iz Belgije, Danske, Francuske, Njemačke, Italije, Nizozemske i Velike Britanije. Hrvatski sudionici radionice partneri su koji u svojim ponudama imaju programe za područje Zagreba i kontinentalne Hrvatske (Središnje Hrvatske, Slavonije i Like-Karlovca). Uoči poslovne radionice, a u suradnji s turističkim zajednicama Grada Zagreba, Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske županije, Hrvatska turistička zajednica organizirala je za inozemne turističke agente sudionike radionice, od 9. -12. svibnja inspekcijsko putovanje u spomenute županije.
Zamjenik ministra turizma, Oleg Valjalo prigodom otvorenja sajma istaknuo je kako turizam ima velik značaj u razvoju cjelokupnog gospodarstva ne samo zbog izravnih gospodarskih učinaka nego i činjenice da turistička potrošnja značajno pridonosi povećanju razmjerno malog nacionalnog tržišta omogućavanjem takozvanog nevidljivog izvoza. Dodao je kako je danas turizam izišao iz okvira industrije i postao društveno-ekonomski fenomen. Njegov daljnji razvoj i formiranje proizvoda i otvaranje novih destinacija trebao bi biti rezultat prethodnih iskustava u kombinaciji s novim trendovima i željama turističkih potrošača, imajući na umu specifičnost regije i načela održivog razvoja. Strategijom razvoja hrvatskog turizma želi se definirati dugoročna vizija i ciljevi turizma koji će omogućiti sustavan pristup i jasno postavljanje smjernica za upravljanje turizmom te povlačenje sredstava iz fondova EU-a. Strategija koja je u izradi bit će prva prava strategija turizma od samostalnosti Hrvatske, rekao je Valjalo.
Tijekom četiri dana trajanja sajmova bit će održano i niz stručnih skupova, radionica i prezentacija. Na štandu Hrvatske turističke zajednice u paviljonu 7 bit će predstavljena turistička ponuda naše zemlje, a 11. svibnja 2012. godine Hrvatska turistička zajednica organizira stručni skup pod nazivom „Stanje na emitivnim turističkim tržištima". Kroz izlaganja direktora i voditelja predstavništava Hrvatske turističke zajednice u inozemstvu, bit će predstavljeni aktualni podaci s tržišta po pitanju tržišnih trendova, prodaje programa za Hrvatsku i perspektive za naredne mjesece. Hrvatska turistička zajednica organizira i poslovnu radionicu Buy Croatia, posljednjeg dana sajma, 12. svibnja, a na njoj će se susresti predstavnici domaćih i inozemnih turističkih agencija i ostalih profesionalaca iz turističke industrije. Poslovna radionica okupit će turističke djelatnike iz Belgije, Danske, Francuske, Njemačke, Italije, Nizozemske i Velike Britanije. Hrvatski sudionici radionice partneri su koji u svojim ponudama imaju programe za područje Zagreba i kontinentalne Hrvatske (Središnje Hrvatske, Slavonije i Like-Karlovca). Uoči poslovne radionice, a u suradnji s turističkim zajednicama Grada Zagreba, Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske županije, Hrvatska turistička zajednica organizirala je za inozemne turističke agente sudionike radionice, od 9. -12. svibnja inspekcijsko putovanje u spomenute županije.