Kategorija:
Objavljeno:
Na najznačajnijem turističkom sajmu u Poljskoj, LATO, koji se održao od 20. do 22. travnja u Varšavi, Hrvatska turistička zajednica dobila je nagradu za najljepši štand. Organizatori sajma tom su prigodom Hrvatskoj turističkoj zajednici ponovno uručili specijalno priznanje i “Kristalno sunce” za najoriginalniji štand i najprofesionalniji nastup. Dizajn štanda potpisuje Atelier Propadalo, koji je postigao savršen spoj vizualnog identiteta, specijalnih efekata i funkcionalnosti, o čemu svjedoči činjenica da je već na prvom predstavljanju na sajmu World Travel Market u Londonu, u studenom 2011. godine, izazvao izvrsne reakcije. Na IFT sajmu u Beogradu, krajem veljače ove godine, Hrvatska turistička zajednica je s novim štandom osvojila nagradu za najbolju nacionalnu prezentaciju i atraktivni štand, na najvažnijem sajmu turizma u Pragu, Holiday World drugo mjesto, a krajem ožujka na sajmu turizma UITT u Kijevu nagradu za najbolje efekte na štandu.
Sajam je u dva dana trajanja posjetilo 22.000 posjetitelja, a sudjelovalo je preko 400 izlagača iz 20 zemalja svijeta koji su osim promidžbenim materijalima i osobnim razgovorima, raznim atrakcijama (ples, glazba, sitni suveniri) nastojali privući posjetitelje. Predstavile su se avio destinacije Mediterana, ali i 13 poljskih regija. Zemlja partner sajma bio je Egipat.
Štand Hrvatske turističke zajednice bio je vrlo dobro posjećen te je privukao iznimno veliku pozornost i divljenje – kako posjetitelja, tako i svih suizlagača na sajmu,ali poslovnih partnera koji su ga posjetili. Osim opće turističke ponude bili su predstavljeni programi i turistička ponuda šest suizlagača, koji su se predstavili novinarima i poslovnim partnerima, a podijeljena je i velika količina promidžbenog materijala.
U Poljskoj su kod organiziranog prometa najpopularnije destinacije Turska i Španjolska, a potražnja za Egiptom i Tunisom te Grčkom je na razini prošle godine. Kada govorimo o Hrvatskoj, veseli činjenica da je naša zemlja i dalje bez konkurencije najtraženije odredište za individualne goste te se svrstava među tri najtraženija odredišta. Poljski turoperatori koji u svojim ponudama imaju programe za Hrvatsku trenutačno nemaju većih problema s rezervacijama te najavljuju dobru 2012. godinu. Razina upita i potražnja za informacijama u Predstavništvu Hrvatske turističke zajednice u Poljskoj na razini je rekordne 2011. godine, što upućuje i na potencijalno dobar rezultat u segmentu individualaca.
Sajam je u dva dana trajanja posjetilo 22.000 posjetitelja, a sudjelovalo je preko 400 izlagača iz 20 zemalja svijeta koji su osim promidžbenim materijalima i osobnim razgovorima, raznim atrakcijama (ples, glazba, sitni suveniri) nastojali privući posjetitelje. Predstavile su se avio destinacije Mediterana, ali i 13 poljskih regija. Zemlja partner sajma bio je Egipat.
Štand Hrvatske turističke zajednice bio je vrlo dobro posjećen te je privukao iznimno veliku pozornost i divljenje – kako posjetitelja, tako i svih suizlagača na sajmu,ali poslovnih partnera koji su ga posjetili. Osim opće turističke ponude bili su predstavljeni programi i turistička ponuda šest suizlagača, koji su se predstavili novinarima i poslovnim partnerima, a podijeljena je i velika količina promidžbenog materijala.
U Poljskoj su kod organiziranog prometa najpopularnije destinacije Turska i Španjolska, a potražnja za Egiptom i Tunisom te Grčkom je na razini prošle godine. Kada govorimo o Hrvatskoj, veseli činjenica da je naša zemlja i dalje bez konkurencije najtraženije odredište za individualne goste te se svrstava među tri najtraženija odredišta. Poljski turoperatori koji u svojim ponudama imaju programe za Hrvatsku trenutačno nemaju većih problema s rezervacijama te najavljuju dobru 2012. godinu. Razina upita i potražnja za informacijama u Predstavništvu Hrvatske turističke zajednice u Poljskoj na razini je rekordne 2011. godine, što upućuje i na potencijalno dobar rezultat u segmentu individualaca.