Na sajmu u Kini TZG Zagreba zlatna nagrada za marketinšku ponudu

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: pet, 20.04.2012 - 16:10
Na turističkom sajmu China Outbound Travel & Tourism Market (COTTM), održanom od 18. do 20. travnja 2012. godine u Pekingu, Turističkoj zajednici grada Zagreba uručeno je prestižno priznanje CTW 2012. (Chinese Tourists Welcoming Award) - zlatna nagrada za marketinšku ponudu i to u vrlo jakoj konkurenciji (Sejšeli, Francuska, SAD, Slovenija i drudi), priopćili su iz TZG Zagreba.

Nagrade dodjeljuje COTRI – China Outbound Tourism Research Institute (Institut za istraživanje kineskog emitivnog turizma, sa sjedištem u Njemačkoj) svake godine u sedam kategorija: marketing, inovativni proizvod, internet/mediji, kvaliteta usluge, društvene mreže, trgovina i ukupno djelovanje na kineskom tržištu. Nagradu je dodijelio direktor Instituta, prof. dr. Wolfgang Georg Arlt.

Ova nagrada predstavlja priznanje brojnim marketinškim naporima TZG Zagreba da se grad pozicionira i predstavi kineskom tržištu kao atraktivno odredište. Zagreb je već prije desetak godina, prvi u Hrvatskoj, imao brošure na kineskom jeziku, a i svoje web stranice je prilagodio turistima s ovog specifičnog tržišta.

Ured TZG Zagreba već dugi niz godina nastupa na specijaliziranim turističkim sajmovima u Kini (Dalian, Peking, Shanghai, Canton, Guangzhou, Kunming, Hong Kong), snimljeni su i filmovi s Kinezima koji žive, ili su posjetili Zagreb i koji govore o tome što im se svidjelo u gradu. Također, inicijativom Turističke zajednice, Zagreb ima i licenciranog vodiča na kineskom jeziku, što je iznimno zanimljivo tamošnjim turoperatorima.

Prema WTO-u, kinesko tržište je najbrže rastuće turističko tržište na svijetu (u 2010. godini 57,5 milijuna Kineza putovalo je u inozemstvo, a već u 2013. godini predviđa se kako će ta brojka premašiti 90 milijuna). Kina je i najveće azijsko emitivno tržište, a putovanja preko granice postala su dio stila života kineske srednje klase.

Na COTTM sajmu TZG Zagreba nastupila je zajedno s Hrvatskom turističkom zajednicom, a pridružile su se i hrvatske putničke agencije i Veleposlanstvo RH u Pekingu. Aktivnosti prezentacije nastavljaju se predstavljanjem hrvatske turističke ponude te poslovnom radionicom predstavnika hrvatskih, slovenskih i kineskih turističkih agencija, koje će se održati 23. Travnja 2012. godine u Šangaju.

Zagreb je u 2011. godini posjetilo 10.240 kineskih turista, koji su ostvarili 13.805 noćenja, što u odnosu na 2010. godinu predstavlja porast od 84% u dolascima te 49% u noćenjima. Naime, tada je, prema podacima TZG Zagreb, zabilježeno 5568 dolazaka i 9285 noćenja turista iz Kine. Ovaj izuzetno pozitivan trend nastavlja se i u prvom kvartalu 2012. godine.